fyrlykt Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Lurer på hvor mye disse sextelefonene tjener på kåte enslige folk som slår et nummer i fylla? Tragisk er det. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136937 0 Siter
mrxx Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hvis han har slått dette nummeret kun i fylla så er han alkoholliker:-) 0 Siter
petter smart Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hadde jeg ringt slike nr i fylla så hadde jeg stengt telefonen min for slike nr. Mannen er over 40 år og skal vite bedre. Klart det er tragisk, men han visste hva han gjorde. Og burde gjort tiltak for å hindre videre bruk av sextelefoner. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg fikk 4000 kr i telefonregning en gang fordi en kompis hadde ringt. Han er ikke kompisen min noe mer ( Han nektet til og med å betale regninga. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Jeg fikk 4000 kr i telefonregning en gang fordi en kompis hadde ringt. Han er ikke kompisen min noe mer ( Han nektet til og med å betale regninga. Fytti katta for en frekking. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Fytti katta for en frekking. Jeg stengte telefonen for 820 nummer og mobil og utlandet etterpå. Det hadde liksom ikke falt meg inn at noen kunne finne på slike ting en gang. Jeg er ikke så naiv lenger hihi. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Tja...det er vel hverken verre eller bedre enn disse automatene som skaper gjeldsslaver - bortsett fra at sistnevnte går til gode formål. ".............................................." 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Tja...det er vel hverken verre eller bedre enn disse automatene som skaper gjeldsslaver - bortsett fra at sistnevnte går til gode formål. ".............................................." Der er jeg enig med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.