Gå til innhold

Kommer inn igjen til dere, jeg...

Anbefalte innlegg

Heisann,

var så heldig å bli gravid en stund før jul. Men denne uka døde fosteret, var da i uke 12. Hadde utskrapning onsdag, og driver nå og blir normal i kroppen igjen.Det er litt som skal på plass, blant annet digre, tunge bryster med brune knopper osv.

Brukte 7 pp på å bli gravid nå, og er så i tvil om jeg skal begynne å prøve aktivt igjen nå med en gang. Legen sa at det var opp til meg.

Har dere noen erfaring på dette området ?

Kan legge til at jeg også mistet i MA uke 16 jula 2004, og kunne ikke prøve igjen på 1/2 pga dette. Vi har med andre ord prøvd på nr 2 nå i 1 1/2 år. Uff, tror kanskje ikke at vi orker å vente noen mnd, selv om vi kanskje burde det...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219136-kommer-inn-igjen-til-dere-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg måtte også inn til en utskrapning, og vet hvor vondt det er å våkne fra narkosen uten en spire i magen lenger...

For min det så gikk vi rett på neste prøveperiode, men i ettertid ser jeg at det nok var litt forhastet. Jeg fikk ikke tid til å bearbeide sorgen; la bare lokk på den, og gikk videre med prøvingen.

Resultatet for meg har vært at all sorgen og redselen fra forrige abort har kommet opp i dette svangerskapet. Så i stedet for å kunne glede meg over å endelig være gravid igjen, så har jeg slitt med angst og uro langt over det "normale".

Det er en stor påkjenning, både fysisk og psykisk å ha en abort. Jeg tror litt tid kan være lurt.

• 2 uker senere...

Annonse

Hei Ingoen!!! Føler virkelig me deg!

*trøsteklem*

hei, det var trist. Føler med deg. Har prøvd i 5 år hatt 1 abort og vært gjennom 4 IVF forsøk, og er nå endelig gravid og er kjempe redd og nervæs hele tiden. Ta tiden til hjelp. Bearbeid ting. Kan være en fordel. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...