Gå til innhold

Overreagerer typen min eller har han rett??

Anbefalte innlegg

Ja, her har du virkelig fått så hatten passer! Men jeg forstår mannen godt. Jeg hadde vel ringt rundt til alle sykehus i mils omkrets, kontaktet politiet og heimevernet...

Og deretter hadde jeg etter all sannsynligvis, etter at jeg visste at alt var bra med deg, dumpet deg.

"etter all sannsynligvis..."

Huff. *S*

Fortsetter under...

Har ikke lest de andre svarene.

SYnes du oppførte deg utrolig dumt! Du hadde sagt du skulle komme og sove hos ham, og så dukker du ikke opp! For det første ble han sikkert engstelig for deg - det kunne jo ha skjedd noe fælt. For det andre burde du absolutt ikke blitt med hvem til en kamerat for å overnatte - hvorfor i himmelens navn skulle du det????

Nei - typen din har all mulig grunn til å være sint!

Gjest har lite mellom øra du vel

Du har lite å gjøre, å skal bare provoserer litt her nå vel .... ?

Hvis du ikke gjør det, så vil jeg bare si at jeg skjønner kjæresten din veldig godt, du taster med han helt til du blir med en kompis hjem, da slår du av lyden å legger deg til hos kompisen .....

Hadde kutta deg ut med en gang. Du kan umulig være noe å samle på.

Annonse

Hvordan ville du selv reagert?

Han sier han kommer til deg, men kommer ikke. Svarer ikke på tlf eller meldinger før kl et dagen etterpå og forteller deg da at han har sovet hos en venninne du aldri har møtt eller viste eksisterte..

Jeg hadde blitt drit forbanna!

Det er mulig dette er en del av ungdomskulturen, men bare det at du titulerer din venn som "typen" som om han var en ting eller et slags tidsfordriv, oppfatter jeg som at det ikke er noe seriøst forhold mellom dere. Jeg opplevde noe av det samme for en del år siden, bare det at denne jenta var borte fra fredag til mandag!! For å si det rett ut. Det du gjorde var bare så ufattelig dumt. Jeg hadde kutta deg ut tvert var jeg i din "types" situasjon.

Når du kaller en mann på 36 år for "typen" din, så kan du ikke forvente noe annet enn at han oppfører seg som en fjortis.

"Type" syns jeg er et veldig nedverdigende begrep av voksne folk å bruke på en kjæreste.

At han oppfører seg som en fjortis?

Her må det være noe du ikke helt har fått med deg....

At han oppfører seg som en fjortis?

Her må det være noe du ikke helt har fått med deg....

Min vinkling gikk vel nesten ene og alene på det at man kaller en godt voksen mann for "typen" min.

Det vitner om en høy grad av umodenhet.

Annonse

Det er mulig dette er en del av ungdomskulturen, men bare det at du titulerer din venn som "typen" som om han var en ting eller et slags tidsfordriv, oppfatter jeg som at det ikke er noe seriøst forhold mellom dere. Jeg opplevde noe av det samme for en del år siden, bare det at denne jenta var borte fra fredag til mandag!! For å si det rett ut. Det du gjorde var bare så ufattelig dumt. Jeg hadde kutta deg ut tvert var jeg i din "types" situasjon.

Tror du postet feil der ja..

Hadde du likt om han hadde gjort dette mot deg??!

Du sier selv at når man har type bør man oppføre seg deretter -og det synes ikke jeg du gjorde. Det at du ikke ga lyd fra deg gjorde saken enda verre. Er vanlig folkeskikk å varsle folk man halvveis har avtalt med om forandring av planer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...