Gå til innhold

Muhammed-aggresjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli ganske bekymret. Aldri tenkt sånn før. I dag har jeg sett en del på Euro og de viser stadig flere demonstrasjoner og utrolig brutale og hissige unge menn og nå også kvinner.

Noen andre som føler at dette begynner å bli virkelig skummelt?

Jeg syns dessuten synd på de fattige og uskyldige som ikke har råd til å være uvenner med noen. De trenger hjelp. En ung mor med et sykt barn fikk ikke hjelp, da legene og sylkepleierne fra utlandet var stukket av hjemover, de var redde. Hun og 99% av hennes like har ikke noe med bråket å gjøre.

Skrevet

De du ser er ikke representative for befolkningen.

Alle land har sine blitzere. Krapyl og parasitter finnes i alle land. Noen ganger tenker jeg dog at Palestina har bare slike.

Skrevet

Alle land har sine blitzere. Krapyl og parasitter finnes i alle land. Noen ganger tenker jeg dog at Palestina har bare slike.

Du skriver det samme som jeg.

Som du kan lese i innlegget, så mener jeg at 99% er uskyldige.

Skrevet

Dessuten var poenget at at det er trist at det går ut over så mange.

Folk dør av mangel på goodwill, dvs hjelp. Ingen hjelper drittsekker. Og så er det bare 1% som kvalifiserer til drittsekk. Klart det er gærninger og analfabeter som ikke forstår konsekvensene eller tenker på noe annet enn sitt eget sinne og maktbegjær.

Skrevet

Dessuten var poenget at at det er trist at det går ut over så mange.

Folk dør av mangel på goodwill, dvs hjelp. Ingen hjelper drittsekker. Og så er det bare 1% som kvalifiserer til drittsekk. Klart det er gærninger og analfabeter som ikke forstår konsekvensene eller tenker på noe annet enn sitt eget sinne og maktbegjær.

Det er fundamentalt feil å tro at de muslimske reaksjonene dreier seg om et slags islamsk "blitz-fenomen".

Tror du på dette selv?

Skrevet

Jeg tror ikke at dette er bare en liten gruppe som lager faenskap. Til og med Iran's overhode har støttet dette.

Skrevet

Det er fundamentalt feil å tro at de muslimske reaksjonene dreier seg om et slags islamsk "blitz-fenomen".

Tror du på dette selv?

Ikke blitzfenomen, men en oppkonstruert fiendebilde laget av de som vil skape splid og om mulig krig. Trikset har vært brukt av Saddam for å spille dem ut mot hverandre: "gi dem et tau, og de vil henge hverandre og seg selv i det". F eks skrive koranen i blod for å skape et opprør. Den gangen var det for å kunne lokke fram lederne og slakte dem når han slo ned opprøret.

Jeg tror muhammedsaken er skapt for å føle vesten på tenna, for å se hva de kan oppnå med enkle midler og angrep på et lite land som ingen gidder bry seg om.

Skrevet

Jeg tror ikke at dette er bare en liten gruppe som lager faenskap. Til og med Iran's overhode har støttet dette.

ikke en liten gruppe, men en liten andel av muslimene som vil ha makt via frykt. 1% av 1,3 mrd er en del folk. De skremmer også sine egne med dette. Frykt har vervet de fleste tilhengerne til alle totalitære regimer. Det er ubehagelig å være utpekt som vantro i en muslimsk stat. Så ille at det påstås at bare 10-15% noen steder virkelig ber i moskeen, de andre bare later som.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...