Gå til innhold

HASTER! Har helt varm olje over hånda. Hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold hånden i lunkent vann i en halvtime.

Deretter helst hydrocortison krem, eller aloe vera.

Salt har jeg aldri hørt om at hjelper.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Avkjøl!

Kaldt vann, alternativt kald håndduk.

Dersom du er veldig forbrent, ta kontakt med lege

Gjest pliz svar fort
Skrevet

Hold hånden i lunkent vann i en halvtime.

Deretter helst hydrocortison krem, eller aloe vera.

Salt har jeg aldri hørt om at hjelper.

Takk. Har begge deler hjemme, skal smøre på.

Gjest pliz svar fort
Skrevet

Avkjøl!

Kaldt vann, alternativt kald håndduk.

Dersom du er veldig forbrent, ta kontakt med lege

Takk for svar.

Skrevet

Langvarig nedkjøling, minst 30 min, helst under rennende vann, ikke nødvendigvis så veldig kaldt.

Skrevet

Langvarig nedkjøling, minst 30 min, helst under rennende vann, ikke nødvendigvis så veldig kaldt.

Helst ikke rennende vann direkte på året. Legg hånda i vasken, evt en bolle med kaldt vann og la vannet rennet ned i denne.

Skrevet

Kjjære vene deg, husk til neste anledning at det aller aller viktigste er å kjøle ned for å begrense skaden! Elementær førstehjelp. Alt det andre greiene (salt/ aloe vera) får du heller smøre på etterpå om det hjelper deg. Aloe vera har jeg forresten litt tro på, men som sagt... etterpå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...