Gjest Marianne Elisabeth Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Vurderer å melde meg inn i en nett slankeklubb. Er det noen her inne som har erfaringer med Dagbladets, litt lettere eller VGs vektklubben.no?? Takknemlig for svar:o) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ikke jeg, men jeg har gode erfaringer med det lokale idrettslag. Å røre på seg er beste slankemetode, billig, effektivt og sunt. Ikke minst holdbart. Men dessverre litt ubehagelig til tider. Litt støl blir man også. Men så blir det bedre. Og så føler du deg så sprek at det blir godt humør og god sex av det. 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det er et fint opplegg på VG -jeg er der sjøl - men du må gjøre jobben sjøl! .) 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg har meldt meg på Grete Roedes internetkurs og det går veldig bra. Har gått ned 5 kg siden jeg startet for ca. 3 uker siden. Veldig fornøyd. Jeg må gjøre jobben selv, men blir holdt litt i ørene og får litt motivasjon av min "leder" som sender meg ukentlige mail etter at jeg har sendt inn mine rapporter. Kan anbefales! 0 Siter
Gjest på slankern Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Har vært medlem av VGs vektklubb et par mnd. Helt OK opplegg, men dårige debattsider og mye teknisk tull. Bl.a. om du kommer i skade for å legge inn feil startopplysninger eller ønsker å endre målsetting underveis, så kan du ikke rette på dette uten å miste omtrent alle opplysinger. (Opplysningene bruker til å lage div kurver, som for mange er viktig for motivasjonen, f.eks. vektkurven). Ellers er det et OK opplegg. 0 Siter
Elis31 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Du har også slankere.com, fullstendig gratis og ganske bra. Har også hørt mye bra om somebody.no. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Grethe Roedes www.vektklubben.no er gratis og over samme konsept! Kan legge inn vekt og kalorier etc. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Grethe Roedes www.vektklubben.no er gratis og over samme konsept! Kan legge inn vekt og kalorier etc. Har skjønt det som om noe skal man betale for hos Grete Roede, hva må du betale for og hva får du gratis? Jeg tenker f.eks på oppskrifter, og råd fra eskeperter på dine spørsmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.