Gå til innhold

Erfaringer med nettslanke klubber? VG/Dagbladet

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne Elisabeth
Skrevet

Vurderer å melde meg inn i en nett slankeklubb. Er det noen her inne som har erfaringer med Dagbladets, litt lettere eller VGs vektklubben.no??

Takknemlig for svar:o)

Skrevet

Ikke jeg, men jeg har gode erfaringer med det lokale idrettslag. Å røre på seg er beste slankemetode, billig, effektivt og sunt. Ikke minst holdbart.

Men dessverre litt ubehagelig til tider. Litt støl blir man også. Men så blir det bedre. Og så føler du deg så sprek at det blir godt humør og god sex av det.

Skrevet

Det er et fint opplegg på VG -jeg er der sjøl - men du må gjøre jobben sjøl! .)

Gjest kinamamsen
Skrevet

Jeg har meldt meg på Grete Roedes internetkurs og det går veldig bra. Har gått ned 5 kg siden jeg startet for ca. 3 uker siden. Veldig fornøyd. Jeg må gjøre jobben selv, men blir holdt litt i ørene og får litt motivasjon av min "leder" som sender meg ukentlige mail etter at jeg har sendt inn mine rapporter. Kan anbefales!

Gjest på slankern
Skrevet

Har vært medlem av VGs vektklubb et par mnd. Helt OK opplegg, men dårige debattsider og mye teknisk tull. Bl.a. om du kommer i skade for å legge inn feil startopplysninger eller ønsker å endre målsetting underveis, så kan du ikke rette på dette uten å miste omtrent alle opplysinger. (Opplysningene bruker til å lage div kurver, som for mange er viktig for motivasjonen, f.eks. vektkurven).

Ellers er det et OK opplegg.

Skrevet

Du har også slankere.com, fullstendig gratis og ganske bra. Har også hørt mye bra om somebody.no.

Gjest Masahiro
Skrevet

Grethe Roedes www.vektklubben.no er gratis og over samme konsept! Kan legge inn vekt og kalorier etc.

Skrevet

Grethe Roedes www.vektklubben.no er gratis og over samme konsept! Kan legge inn vekt og kalorier etc.

Har skjønt det som om noe skal man betale for hos Grete Roede, hva må du betale for og hva får du gratis? Jeg tenker f.eks på oppskrifter, og råd fra eskeperter på dine spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...