keinstein Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg føler at veivesenet har forlatt veien og den virkelige verden. Ikke første gangen at offentlige etater gjør det. Lurer på om de har tenkt å bli enda mere fjerne? Jeg kjenner ikke igjen problemstillingene fra den virkeige verden, den som de beskriver i sine prøver. De spør ofte om helt marginale, konstruerte problemer som ingen har tenkt på. De må ha jævlig god fantasi, men jeg savner litt grasrotfornuft også. Hør her: det er ikke bilistene som skal vite noe om refleks, det er de myke trafikantene som skal bruke det for å bli sett. Biler skal bruke lys. De som tar lappen skal ikke lære å bli fotgjengere. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 "De som tar lappen skal ikke lære å bli fotgjengere." Nei, men de kan jo bli fotgjengere om de befinner seg på veien i noe høyere hastighet enn skiltene viser og onkel Politi er ute... Kjekt å vite om refleksbestemmelser da! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 "De som tar lappen skal ikke lære å bli fotgjengere." Nei, men de kan jo bli fotgjengere om de befinner seg på veien i noe høyere hastighet enn skiltene viser og onkel Politi er ute... Kjekt å vite om refleksbestemmelser da! Kjekt å vite hvordan man farger en filthatt også. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.