Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du tenkt deg å bo og jobbe på Svalbard for en kortere eller lengere periode?

Skrevet

Ja, det kunne jeg. Fetteren min har bodd der lenge og bor der enda og han trives så godt at jeg burde tatt meg en tur for å sjekke hvordan det er :o)

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, aldri i livet! Jeg har vært der noen dager for å kjøre med hundespann og det var kjempegøy! Men hva ellers er det å gjøre der oppe. Kaldt og jævlig.

Gjest blue cucumber
Skrevet

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei, ikke for å jobbe og bo. Jeg kunne bare tenke meg en tur på "besøk".

Skrevet

Ja. Har du planer om det? :)

Hare da, vil du til Svalbard også?

Er ikke det andre som ble foreslått langt nok borte?

;-P

hehehe

Skrevet

For en kortere periode ja. Men særlig lenge tror jeg ikke jeg hadde klart det. Greit at det er myyye lys i sommerhalvåret og jeg er glad i ullundertøyet mitt, men alikevel... :o)

amerikafareren
Skrevet

For en kort periode nja, jeg har aldri vært der og aner ikke hvordan det er. Jeg tror neppe jeg ville likt meg der for mere enn noen få uker.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei.. heller en plass der det er varmt og godt :D

Skrevet

Ja. Har du planer om det? :)

Nei, ikke nå. Før var det en drøm, men nå drømmer jeg om en varm og herlig sydhavsøy.

hare1365380455
Skrevet

Hare da, vil du til Svalbard også?

Er ikke det andre som ble foreslått langt nok borte?

;-P

hehehe

Hvor var nå det? Åja... Hehe.. Jeg kommer nok ikke til å flytte herfra, men det hadde vært spennende å bo et helt annet sted en kort periode.

:)

Skrevet

Man skal helst være litt spesiell for å ta et år eller så på Svalbard. Sånn er det med alle plasser det tar 3 minutter å kjøre fra den ene enden til den andre, og det første skiltet som dukker opp har en isbjørn på seg.

Hvis du derimot er av rette sorten så tror jeg det ville vært en fantastisk opplevelse.

Personlig? Jeg kan bo nesten hvor som helst. Hvorfor ikke Svalbard? Liker best varme, men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...