Gå til innhold

Dustefinn i Skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de som stemmer den eklingen der videre, vennligst la være med det neste søndag?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

15

• Gemini

8

• serendipity

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette innlegget kunne du ha spart deg for. Den eneste ekklingen her er du som skriver slike innlegg.

*rister på hodet*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette innlegget kunne du ha spart deg for. Den eneste ekklingen her er du som skriver slike innlegg.

*rister på hodet*

For noe tull. Melder du deg på et program av denne typen må du forvente å få både ris og ros og det som er av sjikane.

Hvis du ikke tåler det melder du deg ikke på, og melder du deg på uten å forvente sjikanering er du mindre intelligent.

Skrevet

Synes han er morsom jeg. :o) Men det er ikke min skyld/ære at han går videre for jeg bruker ikke penger på sånt.

Skrevet

Jeg syns han er en morroklump jeg, og dette er vell bare underholdning og ikke en seriøs konkuranse!! min mann er forøvrig enig med deg :-)

Gjest Lillegullet123
Skrevet

Jeg synes hverken at han er en dust eller en ekling. Han viser danseglede og er morsom. Sist men ikke minst gir han alle pengene han får, 10 000 kr i uka for å være med i programmet direkte til Frelsesarmeen. Det står det respekt av!!

Skrevet

For noe tull. Melder du deg på et program av denne typen må du forvente å få både ris og ros og det som er av sjikane.

Hvis du ikke tåler det melder du deg ikke på, og melder du deg på uten å forvente sjikanering er du mindre intelligent.

Vil nok tro at ingen har meldt seg på til denne konkuransen her, de har vel snarere blitt spurt om de ville stille opp?

Skrevet

Hehe, jeg har sett på i dag for første gang, og rødma heftig på vegna av fyren. :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vil nok tro at ingen har meldt seg på til denne konkuransen her, de har vel snarere blitt spurt om de ville stille opp?

Mulig. Men de har i så fall takket ja, vel vitende om hvordan diskusjonene ville gå om deres person rundt om i de tusen hjem.

Skrevet

Jeg har ikke sett dette programmet, så jeg aner ikke om han er god til å danse.

Men jeg synes han er morsom.

(Det er blomster-Finn vi snakker om, er det ikke?)

Skrevet

Joda, det er godeste blomsterfinn.

Skrevet

Hva er galt med Blomster Finn, nå da?

Han er dum ;-) hehe.

Skrevet

Ja, det er BlomsterFinn det er snakk om. Han er skikkelig elendig til å danse, kommer alltid laaaangt under de andre på poenglisten fra dommerne, men blir sendt videre av seerne gang på gang. ;)

Skrevet

Å nei du! Har ikke stemt på ham hittil, men nå skal jeg jammen gjøre det. Og jeg skal få alle jeg kjenner til å gjøre det. HEIA FINEFINN!

Skrevet

Å nei du! Har ikke stemt på ham hittil, men nå skal jeg jammen gjøre det. Og jeg skal få alle jeg kjenner til å gjøre det. HEIA FINEFINN!

Ånei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...