cecily Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Kan de som stemmer den eklingen der videre, vennligst la være med det neste søndag? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Kan du ikke bare la være å se på da? :-) 0 Siter
Gjest Lina74 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Dette innlegget kunne du ha spart deg for. Den eneste ekklingen her er du som skriver slike innlegg. *rister på hodet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Dette innlegget kunne du ha spart deg for. Den eneste ekklingen her er du som skriver slike innlegg. *rister på hodet* For noe tull. Melder du deg på et program av denne typen må du forvente å få både ris og ros og det som er av sjikane. Hvis du ikke tåler det melder du deg ikke på, og melder du deg på uten å forvente sjikanering er du mindre intelligent. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Synes han er morsom jeg. ) Men det er ikke min skyld/ære at han går videre for jeg bruker ikke penger på sånt. 0 Siter
siriil Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg syns han er en morroklump jeg, og dette er vell bare underholdning og ikke en seriøs konkuranse!! min mann er forøvrig enig med deg :-) 0 Siter
Gjest Lillegullet123 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes hverken at han er en dust eller en ekling. Han viser danseglede og er morsom. Sist men ikke minst gir han alle pengene han får, 10 000 kr i uka for å være med i programmet direkte til Frelsesarmeen. Det står det respekt av!! 0 Siter
siriil Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 For noe tull. Melder du deg på et program av denne typen må du forvente å få både ris og ros og det som er av sjikane. Hvis du ikke tåler det melder du deg ikke på, og melder du deg på uten å forvente sjikanering er du mindre intelligent. Vil nok tro at ingen har meldt seg på til denne konkuransen her, de har vel snarere blitt spurt om de ville stille opp? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hehe, jeg har sett på i dag for første gang, og rødma heftig på vegna av fyren. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Vil nok tro at ingen har meldt seg på til denne konkuransen her, de har vel snarere blitt spurt om de ville stille opp? Mulig. Men de har i så fall takket ja, vel vitende om hvordan diskusjonene ville gå om deres person rundt om i de tusen hjem. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hva er galt med Blomster Finn, nå da? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg har ikke sett dette programmet, så jeg aner ikke om han er god til å danse. Men jeg synes han er morsom. (Det er blomster-Finn vi snakker om, er det ikke?) 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Jeg har ikke sett dette programmet, så jeg aner ikke om han er god til å danse. Men jeg synes han er morsom. (Det er blomster-Finn vi snakker om, er det ikke?) Joda, det er godeste blomsterfinn. 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Hva er galt med Blomster Finn, nå da? Han er dum ;-) hehe. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg har ikke sett dette programmet, så jeg aner ikke om han er god til å danse. Men jeg synes han er morsom. (Det er blomster-Finn vi snakker om, er det ikke?) Ja, det er BlomsterFinn det er snakk om. Han er skikkelig elendig til å danse, kommer alltid laaaangt under de andre på poenglisten fra dommerne, men blir sendt videre av seerne gang på gang. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg digger blomster-Finn!Heia Finn! 0 Siter
siriil Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Han er dum ;-) hehe. kjenner du han personlig eller? 0 Siter
bb71 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Å nei du! Har ikke stemt på ham hittil, men nå skal jeg jammen gjøre det. Og jeg skal få alle jeg kjenner til å gjøre det. HEIA FINEFINN! 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Å nei du! Har ikke stemt på ham hittil, men nå skal jeg jammen gjøre det. Og jeg skal få alle jeg kjenner til å gjøre det. HEIA FINEFINN! Ånei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.