Gå til innhold

Dustefinn i Skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ånei!

Moralen er: ikke snakk stygt om fineFinn! Det lønner seg aldri! hihi! ;-)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

15

• Gemini

8

• serendipity

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mulig. Men de har i så fall takket ja, vel vitende om hvordan diskusjonene ville gå om deres person rundt om i de tusen hjem.

Blomster-Finn driter nok en lang en i hva folk sier om ham - han er så pr-kåt at bare han er på skjermen så spiller det ingen rolle hva folk sier. :o)

Synes han er tøff jeg!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

En ting syns jeg han er verdt en stemme for: Han *prøver* i alle fall, og han øker underholdningsverdien med 110%.

Skrevet

Håper ikke han vinner hele greia, men det skal ikke forundre meg. Han har jo vært på radio og Senkveld etc. også.

Han kan jo ikke danse, i dag sto han jo stort sett stille. Kan ikke skjønne hvorfor folk stemmer på han.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blomster-Finn driter nok en lang en i hva folk sier om ham - han er så pr-kåt at bare han er på skjermen så spiller det ingen rolle hva folk sier. :o)

Synes han er tøff jeg!

Åh, er det blomsterfinn dere snakker om? Er han med i et danseprogram?

Hva slags perverst konsept er det her?

Skrevet

Han er HELT forferdelig ekkel i "Skal vi danse"...

Ikke at jeg er så overbegeistret for ham fra før (altså det jeg måtte være så uheldig å se av ham på tv), men hans fremtreden i Skal vi danse er verre enn verst... :-(

Skrevet

Åh, er det blomsterfinn dere snakker om? Er han med i et danseprogram?

Hva slags perverst konsept er det her?

"Skal vi danse" heter programmet. Går på søndagene (reprise på fredag?). 10 proffe dansere og 10 kjendiser (Blomster-Finn, Guri Schanke, håndverker-Otto mfl) skal lære seg diverse danser (salsa, foxtrot, tango osv) og så blir ett par stemt ut hver uke.

Skrevet

Blomster-Finn må jo være den eneste grunnen til at noen gidder å se på dette tøvet. Han er i alle fall underholdende, både frivillig og kanskje mest ufrivillig.

Dessuten opptrer han på linje med de andre, uten at vi slipper dette evinnelige homse-preiket hele tiden.

I den grad jeg slumper å se på tøvet, heier jeg på blomster-Finn. Selvhøytidelige dommere har godt av en hilsen fra folket, som jo ser på dette som ren morro og tidtrøyte.

Skrevet

Vi heier på Blomster-Finn alle her hjemme - de andre KAN jo danse - og vet det....Finn står for det ekte :)

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Nå er du veldig upolitisk korrekt Cecily!!. Selvfølgelig er ikke Finn dust.

Skrevet

En ekkel fruitcake, prkåt og overfladisk. Det er ingen mann inni figuren, bare noe ubestemmelig overkamratslig.

Skrevet

Tenk om det bare var flinkiser som Cathrine Moholt og Guri Schanke som var med, gudhjelpe meg så gørr kjedelig det hadde vært! Ikke at det er så inn i hampen spennende nå, men da hadde det vært bortimot uutholdelig kjedelig. Dustefinn er da underholdende på sin egen merksnodige måte:-)

Skrevet

Jeg elsker den mannen!!!!!

Kan du forklare meg hva som er å elske ved den mannen?

Mener det ikke stygt, jeg klarer bare ikke å like fyren sjøl...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når går det programmet her? Kanskje jeg bør sjekke ut galskapen. Det å se blomstermannen lære å danse må jo være artig, spesielt siden jeg (muligens) ved å se Finn i aksjon får se en som er dårligere til å danse enn meg.

Det er da noe.

Gjest Settlers
Skrevet

Han er da verken dust eller ekkel han, etter min mening. En fyr som har litt problemer med å være maskulin, men som ikke tar seg selv særlig høytidelig. Liker han jeg, artig og fargerik fyr. :-)

Men stemmer ikke da, ikke på noen i det der programmet.

Skrevet

Blomster-Finn må jo være den eneste grunnen til at noen gidder å se på dette tøvet. Han er i alle fall underholdende, både frivillig og kanskje mest ufrivillig.

Dessuten opptrer han på linje med de andre, uten at vi slipper dette evinnelige homse-preiket hele tiden.

I den grad jeg slumper å se på tøvet, heier jeg på blomster-Finn. Selvhøytidelige dommere har godt av en hilsen fra folket, som jo ser på dette som ren morro og tidtrøyte.

Sludder og pølsevev.

Jeg elsker programmet, men kan ikke fordra den mannen der. Han er absolutt ikke grunnen til at jeg, en del av 'folket' ser på. Selvhøytidelige dommere, som faktisk gir faglige kommentarer, de ser jo også at mannen ikke har et eneste snev av rytme i kroppen.

Skrevet

Vi heier på Blomster-Finn alle her hjemme - de andre KAN jo danse - og vet det....Finn står for det ekte :)

Det ekte?

Herlighet, hva ekte er det han består av da? Juggel og falske tenner?

Skrevet

Tenk om det bare var flinkiser som Cathrine Moholt og Guri Schanke som var med, gudhjelpe meg så gørr kjedelig det hadde vært! Ikke at det er så inn i hampen spennende nå, men da hadde det vært bortimot uutholdelig kjedelig. Dustefinn er da underholdende på sin egen merksnodige måte:-)

Fatter og begriper det ikke.

Jeg ser på programmet for å se hvor flinke utrente kan bli, ikke for å le av Finn når han ikke danser et trinn i takt eller står rett opp og ned og tror han svinger med hoftene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...