Gå til innhold

Dustefinn i Skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går det programmet her? Kanskje jeg bør sjekke ut galskapen. Det å se blomstermannen lære å danse må jo være artig, spesielt siden jeg (muligens) ved å se Finn i aksjon får se en som er dårligere til å danse enn meg.

Det er da noe.

Hadde han bare vært dårlig, men han trer på seg slik vulgær ekkel mine, blæh. Jeg bare kan ikke like han for alt jeg har.

Programmet går halv åtte på søndagskvelden.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

15

• Gemini

8

• serendipity

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sludder og pølsevev.

Jeg elsker programmet, men kan ikke fordra den mannen der. Han er absolutt ikke grunnen til at jeg, en del av 'folket' ser på. Selvhøytidelige dommere, som faktisk gir faglige kommentarer, de ser jo også at mannen ikke har et eneste snev av rytme i kroppen.

Nei, men det er jo det som gjør at jeg innimellom gidder å låne øye til programmet. For det må jo være meningsløst å kaste bort tid på å se halvgode danseamatører utfolde seg?

Blomster-Finn er så utekkelig og homse-ekkel at det er en fryd, synes jeg. Det er klart at dommere og andre som tar dette alvorlig, blir irriterte når han truer med å vinne hele greia.

Jeg har ikke stemt hittil, men neste gang skal jeg fan meg sende inn et par støtte-sms'er til Blomster-Finn.

Skrevet

Nei, men det er jo det som gjør at jeg innimellom gidder å låne øye til programmet. For det må jo være meningsløst å kaste bort tid på å se halvgode danseamatører utfolde seg?

Blomster-Finn er så utekkelig og homse-ekkel at det er en fryd, synes jeg. Det er klart at dommere og andre som tar dette alvorlig, blir irriterte når han truer med å vinne hele greia.

Jeg har ikke stemt hittil, men neste gang skal jeg fan meg sende inn et par støtte-sms'er til Blomster-Finn.

Ikke gjør det!

Skal han virkelig ta plassen til de deltakerne som faktisk har lært noe?

Skrevet

Ikke gjør det!

Skal han virkelig ta plassen til de deltakerne som faktisk har lært noe?

Ja, det synes jeg virkelig.

Skrevet

Ja, det synes jeg virkelig.

Da mistet du stemmeretten her og nå. *trekke inn stemmeretten*

Skrevet

Da mistet du stemmeretten her og nå. *trekke inn stemmeretten*

Huff og huff..ja, jeg får vel finne meg i å bli fradømt stemmeretten da, og vil selvsagt respektere det (sparer noen kroner også, tror jeg). Men det er fint om jeg får beholde statsborgerskapet :-)

Skrevet

Oi, dette minne rmeg på at jeg glemte hele programmet i går!! Hvem gikk ut?

Skrevet

Oi, dette minne rmeg på at jeg glemte hele programmet i går!! Hvem gikk ut?

Anita Moen & partneren

Skrevet

Anita Moen & partneren

Ja, det var jo ikke uventet. Hun har ikke briljert med sin eleganse tidligere.

Skrevet

Ja, det var jo ikke uventet. Hun har ikke briljert med sin eleganse tidligere.

Men uansett burde "blomster-Finn" gått ut...!

Skrevet

Men uansett burde "blomster-Finn" gått ut...!

;-)

Jeg synes han er morsom, jeg, da.

Skrevet

;-)

Jeg synes bare han blir patetisk og slitsom...

Skrevet

Vi skulle hatt mulighet til å gi anti-stemmer! :-)

Absolutt! Ikke at jeg hadde giddet å gjøre det, men jeg ville stolt på at du ville antistemmet ham ;-)

Skrevet

;-)

Enig, men danseferdigheten og elegansen er det så som så med. Så han i senkveld, er nå litt sjarmerende da.Fargerik person ihvertfall:=0

Skrevet

Huff og huff..ja, jeg får vel finne meg i å bli fradømt stemmeretten da, og vil selvsagt respektere det (sparer noen kroner også, tror jeg). Men det er fint om jeg får beholde statsborgerskapet :-)

Okei da.

fei1365380229
Skrevet

Har tenkt å fortsette å stemme på han, han er kulest :)

Særing!

Skrevet

Kan du forklare meg hva som er å elske ved den mannen?

Mener det ikke stygt, jeg klarer bare ikke å like fyren sjøl...

Noen liker vi, amdre ikke. Noen liker oss, andre ikke. Thats life;)

Skrevet

Absolutt! Ikke at jeg hadde giddet å gjøre det, men jeg ville stolt på at du ville antistemmet ham ;-)

Hehe - der har du et poeng tror jeg. Om man hadde giddet å bruke penger på å antistemme...

Men i Idol i fjor og forfjor skulle jeg gladelig brukt noen kroner på å få ut Kjartan og Ali litt før...

:-)

Skrevet

Noen liker vi, amdre ikke. Noen liker oss, andre ikke. Thats life;)

Selvsagt.

Og jeg tar ikke dette så fryktelig alvorlig da...

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...