Gå til innhold

Dustefinn i Skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ekte?

Herlighet, hva ekte er det han består av da? Juggel og falske tenner?

La nå folk være som de er da, vi vet vel ikke grunnen for at han har "falske" tenner. Mange som har det. Kan vel hende at noen av oss en gang i tiden får "falske" tenner også? Finnes flere grunner til at folk kan ha det,faktisk.Kan ikke slutte å prate og le av den grunn, kan de?

Og hva med alle de "flotte, perelehvite "skuespillerne? Noen som tror at alle de er født med de tenna da?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

15

• Gemini

8

• serendipity

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blomster-Finn må jo være den eneste grunnen til at noen gidder å se på dette tøvet. Han er i alle fall underholdende, både frivillig og kanskje mest ufrivillig.

Dessuten opptrer han på linje med de andre, uten at vi slipper dette evinnelige homse-preiket hele tiden.

I den grad jeg slumper å se på tøvet, heier jeg på blomster-Finn. Selvhøytidelige dommere har godt av en hilsen fra folket, som jo ser på dette som ren morro og tidtrøyte.

Gdt sagt, hemger meg på:)

Skrevet

Sludder og pølsevev.

Jeg elsker programmet, men kan ikke fordra den mannen der. Han er absolutt ikke grunnen til at jeg, en del av 'folket' ser på. Selvhøytidelige dommere, som faktisk gir faglige kommentarer, de ser jo også at mannen ikke har et eneste snev av rytme i kroppen.

Enig der, rytme skal han ikke beskyldes for å ha i noen vesentlige doser nei:) Arti læll...;)

Skrevet

Han har jo vært med på å heve underholdningsverdien, da. Jeg har fått meg mang en latter.

Men nå føler jeg i grunn det er på tide at han får slippe ...

(Jeg kjenner forresten orkesterlederen - måtte bare nevne det.) :o)

Skrevet

Han har jo vært med på å heve underholdningsverdien, da. Jeg har fått meg mang en latter.

Orkesteret låter bra det :) Men hva pokker var det med lyden i går?

Skrevet

Be ham om å finne to andre sangere ;-)

Det er bare klaging på meg i dag.

Skrevet

Jeg synes hverken at han er en dust eller en ekling. Han viser danseglede og er morsom. Sist men ikke minst gir han alle pengene han får, 10 000 kr i uka for å være med i programmet direkte til Frelsesarmeen. Det står det respekt av!!

Heia Finn;)

Skrevet

Jeg synes hverken at han er en dust eller en ekling. Han viser danseglede og er morsom. Sist men ikke minst gir han alle pengene han får, 10 000 kr i uka for å være med i programmet direkte til Frelsesarmeen. Det står det respekt av!!

Om det stemmer, håper jeg han får bli med til the bitter end;)

Skrevet

Be ham om å finne to andre sangere ;-)

Det er bare klaging på meg i dag.

Det kan jeg kanskje - men jeg kjenner litt Heine Totland også (det er litt mer via). Så det ville kanskje være litt dårlig gjort ...

Og det godt for sjelen å få klagd litt.

:-)

Skrevet

Orkesteret låter bra det :) Men hva pokker var det med lyden i går?

Ja, det kan du spørre om ...

Skrevet

Cecily da!! Mannen er jo rasende sjarmerende og festlig. Vi trenger fargeklatter som han. (skjønt han er jo helt håpløs som danser)

Skrevet

Cecily da!! Mannen er jo rasende sjarmerende og festlig. Vi trenger fargeklatter som han. (skjønt han er jo helt håpløs som danser)

Niks, han er bare platt.

Skrevet

Niks, han er bare platt.

STERKT UENIG! Syntes han er kjempe "søt"... :-)

Skrevet

Blomster-Finn driter nok en lang en i hva folk sier om ham - han er så pr-kåt at bare han er på skjermen så spiller det ingen rolle hva folk sier. :o)

Synes han er tøff jeg!

Jeg også !"!!

Skrevet

Niks, han er bare platt.

Forresten så har du mail!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...