org Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg var på jobbintervju her om dagen. Der fikk jeg mange forskjellige spørsmål. Blant annet om jeg var aggressiv! Merkelig spørsmål, tenkte jeg, og klarte ikke helt å holde meg alvorlig. Jeg tittet bort på intervjueren for å se om hun lo, men det gjorde hun ikke. Til slutt fikk jeg svart at jeg ikke kan skryte av det, nei. Hun var like alvorlig da hun skrev NEI som svar på arket sitt. Men altså, hvis jeg hadde vært aggressiv, hadde jeg iallefall ikke fortalt det til henne: "Aggress - ja jøss, jeg slo ned 16 mann bare på tur hit i dag, jeg". Hva mente hun med det, tror dere? Litt fortørnet hilsen 0 Siter
Gjest pågående Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 aggressiv = pågående, utfordrende, angrepslysten.. Hvis det er feks en salgsjobb, kan en aggressiv holdning til salg være positivt. Det betyr ikke nødvendigvis fysisk voldelig og kranglete.. 0 Siter
Gjest NailuJ Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Kommer da helt an på hvilken jobb du søker? Jeg fikk det spørsmålet en gang (er journalist), men han som intervjuet meg tenkte nok ikke på 'agressiv' som i 'fort sint'. 0 Siter
org Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 aggressiv = pågående, utfordrende, angrepslysten.. Hvis det er feks en salgsjobb, kan en aggressiv holdning til salg være positivt. Det betyr ikke nødvendigvis fysisk voldelig og kranglete.. Joda, det var en salgsjobb. Søren klype, altså - jeg burde naturligvis overbevist dama, om nødvendig gitt henne håndfast bevis, på at jeg er aggressiv... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ei jeg kjenner fikk spm helt på tampen om hun var alkoholiker på et jobbintervju. Kanskje det var samme dama som spurte? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Joda, det var en salgsjobb. Søren klype, altså - jeg burde naturligvis overbevist dama, om nødvendig gitt henne håndfast bevis, på at jeg er aggressiv... hihi - det du står igjen med er at du er en tafatt selger! 0 Siter
org Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 hihi - det du står igjen med er at du er en tafatt selger! - som ikke er slagkraftig nok... *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.