Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jobbintervju her om dagen.

Der fikk jeg mange forskjellige spørsmål. Blant annet om jeg var aggressiv! Merkelig spørsmål, tenkte jeg, og klarte ikke helt å holde meg alvorlig. Jeg tittet bort på intervjueren for å se om hun lo, men det gjorde hun ikke.

Til slutt fikk jeg svart at jeg ikke kan skryte av det, nei. Hun var like alvorlig da hun skrev NEI som svar på arket sitt.

Men altså, hvis jeg hadde vært aggressiv, hadde jeg iallefall ikke fortalt det til henne: "Aggress - ja jøss, jeg slo ned 16 mann bare på tur hit i dag, jeg".

Hva mente hun med det, tror dere?

Litt fortørnet hilsen

Gjest pågående
Skrevet

aggressiv = pågående, utfordrende, angrepslysten..

Hvis det er feks en salgsjobb, kan en aggressiv holdning til salg være positivt.

Det betyr ikke nødvendigvis fysisk voldelig og kranglete..

Skrevet

Kommer da helt an på hvilken jobb du søker? Jeg fikk det spørsmålet en gang (er journalist), men han som intervjuet meg tenkte nok ikke på 'agressiv' som i 'fort sint'.

Skrevet

aggressiv = pågående, utfordrende, angrepslysten..

Hvis det er feks en salgsjobb, kan en aggressiv holdning til salg være positivt.

Det betyr ikke nødvendigvis fysisk voldelig og kranglete..

Joda, det var en salgsjobb.

Søren klype, altså - jeg burde naturligvis overbevist dama, om nødvendig gitt henne håndfast bevis, på at jeg er aggressiv...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ei jeg kjenner fikk spm helt på tampen om hun var alkoholiker på et jobbintervju. Kanskje det var samme dama som spurte? ;o)

Skrevet

Joda, det var en salgsjobb.

Søren klype, altså - jeg burde naturligvis overbevist dama, om nødvendig gitt henne håndfast bevis, på at jeg er aggressiv...

hihi - det du står igjen med er at du er en tafatt selger!

Skrevet

hihi - det du står igjen med er at du er en tafatt selger!

- som ikke er slagkraftig nok... *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...