Gjest liteflinkalenemor Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hvordan kan jeg få forandre mitt passord/kode på mitt internet abonement gjennom telenor, min datter har gitt ut brukernavn og passord til uvedkommende.kan noen hjelpe meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ring telenor kundeservice, og be dem resette passordet på kontoen din. Så kan du få det nye tilsendt på sms, f.eks. ".............................................." 0 Siter
siriil Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Oj...Lur datter... ja ihverfall naiv, både hun og jeg. :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 https://www.online.no/kundeservice/passord.html Ta en titt der, får du ikke noe brukbart ut av den siden, kan du ringe kundeservice i morgen på 05000, tror de åpner kl 8. Lykke til! 0 Siter
siriil Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ring telenor kundeservice, og be dem resette passordet på kontoen din. Så kan du få det nye tilsendt på sms, f.eks. ".............................................." tusen takk :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Oj...Lur datter... Gratulerer! Du har produsert historiens minst hjelpsomme svar på DOL (og det sier litt). Fanfare til deg. :-> 0 Siter
Prozak Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 tusen takk :-) Bare et tips: Det foretrekkes at du holder deg til ett nick i samme tråd. Forøvrig - det kan hende du kan få gjort dette på supportsidene til telenor også. "............................................." 0 Siter
Gjest også problemer Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Opprettet brukerkonto for datteren i huset her ifjor da hun fikk mobiltelefon. Dette passordet har jeg ikke gitt videre til henne, jeg har bare brukt det for å følge med på når vi må "fylle" telefonen hennes igjen. Plutserlig kom jeg ikke inn på den siden mer, så da har Telenor på en eller annen måte sperret passordet vårt ..... er ikke det litt rart da ? 0 Siter
siriil Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Bare et tips: Det foretrekkes at du holder deg til ett nick i samme tråd. Forøvrig - det kan hende du kan få gjort dette på supportsidene til telenor også. "............................................." helt enig, men denne gangen syns jeg liteflinkalenemor passet så veldig bra ,og som du ser er jeg et "rotehue" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.