Gå til innhold

telenor

Gjest liteflinkalenemor

Anbefalte innlegg

Gjest liteflinkalenemor
Skrevet

Hvordan kan jeg få forandre mitt passord/kode på mitt internet abonement gjennom telenor, min datter har gitt ut brukernavn og passord til uvedkommende.kan noen hjelpe meg.

Skrevet

Ring telenor kundeservice, og be dem resette passordet på kontoen din. Så kan du få det nye tilsendt på sms, f.eks.

".............................................."

Skrevet

Oj...Lur datter...

ja ihverfall naiv, både hun og jeg. :-)

Skrevet

Ring telenor kundeservice, og be dem resette passordet på kontoen din. Så kan du få det nye tilsendt på sms, f.eks.

".............................................."

tusen takk :-)

Skrevet

Oj...Lur datter...

Gratulerer! Du har produsert historiens minst hjelpsomme svar på DOL (og det sier litt).

Fanfare til deg.

:->

Skrevet

tusen takk :-)

Bare et tips: Det foretrekkes at du holder deg til ett nick i samme tråd.

Forøvrig - det kan hende du kan få gjort dette på supportsidene til telenor også.

"............................................."

Gjest også problemer
Skrevet

Opprettet brukerkonto for datteren i huset her ifjor da hun fikk mobiltelefon.

Dette passordet har jeg ikke gitt videre til henne, jeg har bare brukt det for å følge med på når vi må "fylle" telefonen hennes igjen. Plutserlig kom jeg ikke inn på den siden mer, så da har Telenor på en eller annen måte sperret passordet vårt ..... er ikke det litt rart da ?

Skrevet

Bare et tips: Det foretrekkes at du holder deg til ett nick i samme tråd.

Forøvrig - det kan hende du kan få gjort dette på supportsidene til telenor også.

"............................................."

helt enig, men denne gangen syns jeg liteflinkalenemor passet så veldig bra ,og som du ser er jeg et "rotehue" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...