Gå til innhold

en mann

Anbefalte innlegg

Gjest johanna84
Skrevet

Jeg trenger bare å skrive dette innlegget for å få ut min frustrasjon over meg selv. Om noen har et oppmuntrende ord, konkrete tips eller visdomsord, blir jeg gla for det.

Jeg er ei jente som har svært god selvtillit på veldig mange områder. Men ikke når det kommer til menn og kjærlighet. Jeg har aldri hatt type, jeg hadde en nesten en gang, men da var det en ekstremt pågående fyr, så jeg slapp å gjøre så mye... Jeg eier rett og slett ikke tro på meg selv når jeg er forelska. Jeg er en person som snakker lett med alle mennesker. Jeg har ikke noe problem med å starte, og holde en samtale gående. Bortsett fra med denne mannen. En veldig bra mann. Og vi kikker mye på hverandre. Og han flørter med meg. Men jeg klarer ikke å gjøre noe! Når han kommer bort, stresser hjernen min noe helt sykt, for å prøve å finne noe smart å si, men jeg finner det sjelden, og om jeg finner noe, blir det bare skikkelig falskt og teit. Jeg flørter egentlig mye mer med andre gutter enn med han jeg faktisk liker. Sånn har det alltid vært. Vi ligner på mange måter i personlighet, og jeg er sikker på at vi egentlig kommer godt overens, men jeg får det ikke til. Tror jeg stresser for mye, tenker for mye, analyserer for mye, tar det hele litt for seriøst. Nå er jeg lei av å gå rundt med dårlig samvittighet for at jeg ikke tok initativ denne gangen heller, når jeg hadde hatt muligheten. Jeg ser at han ønsker kontakt, nr mitt, å være med meg, men han er nok litt tilbakeholden, så han er veldig forsiktig og litt sky. Og i og med at jeg ellers er en ganske utadvent og selvsikker person, tenker han at jeg sikkert ikke er interessert, siden jeg ikke tar noe initativ. Stakkar...Jeg må gjøre noe... Jeg må skjerpe meg. Jeg har så lyst på denne mannen. hjelp

Gjest Thekla84
Skrevet

Hei, syns det hørtes kjempe fint ut :) Si direkte til ham at du er forelsket. Om det er face to face, i et brev du legger i hånda hans og bare går, eller om det er i en sms, så vet han det hvertfall :)

Skrevet

Jeg er enig med Thekla84 - si det til ham! Han kan ikke på noen måte unngå å bli sjarmert av det! :o)

"Vanligvis klarer jeg å prate lett med folk, men når du er i nærheten klarer jeg ikke å tenke klart for hjertet mitt banker så høyt" eller noe sånt. :o)

Hold oss oppdatert da!

Skrevet

Jeg er helt uenig med de andre her. For guds skyld - ikke si det! Be ham heller med på et eller annet, og ta ting litt etter litt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...