Gå til innhold

ser folk ned på modeller?

Gjest tidligere modell - nå student

Anbefalte innlegg

Gjest bli voksen!
Skrevet

Men det er jo bare sånn det er. Sier ikke at jeg er penere enn alle andre, men at jeg er penere enn gjennomsnittet, er jo ikke til å stikke under en stol. Og det er jo ikke min feil at kvinnfolk blir sjalu, vel?

Aner jeg en viss misunnelse?

hehe.. du tuller ikke sant? Hvis dere virkelig går rundt og mener det der er det jo ene og alene derfor dere er så upopulære. Men greit nok det, hvis dere ikke vil ha venner så bare fortsett å se ned på oss andre normalutseende folkene.

Hvorfor skulle vi være misunnelig på dere bare fordi dere er stylet opp til å se litt bedre ut? Utseendet er langt fra alt, og kjæresten våre har jo valgt oss ut fra personlighet og hvordan vi ser ut... De valgte jo ikke deg eller noen av de "pene"... *LOL*

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

4

• G-bo

3

• lonelyP

2

• favn

1

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...