Gjest lillelam Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hva er forskjellen på menn og kvinner når de er forelsket? 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Cirka like store som forskjellen mellom forelskede kvinner, eller forskjellen mellom forelskede menn. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det er forskjeller mellom menn og kvinner, men forelskede mennesker har mye felles. Nå fikk jeg plutselig lyst å oppleve forelskelse;) 0 Siter
Gine S Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hun: "Vi kan snakke i timesvis om alt. Altså er jeg sola, så er han månen. Sammen er vi himmelen. Ah... Han er det beste av vannmann og tyr. En slags vanntyr. Perfekt for meg! Ikke for å skryte, altså, men han ligner faktisk litt på Brad Pitt. Ja, fra nesa og opp, da." Han: "-Er'a fin, da? -Dritfin." 0 Siter
G-bo Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hun: "Vi kan snakke i timesvis om alt. Altså er jeg sola, så er han månen. Sammen er vi himmelen. Ah... Han er det beste av vannmann og tyr. En slags vanntyr. Perfekt for meg! Ikke for å skryte, altså, men han ligner faktisk litt på Brad Pitt. Ja, fra nesa og opp, da." Han: "-Er'a fin, da? -Dritfin." Nettopp, synes den reklamen er helt genial, så enkelt kan man forklare forskjellen på kjønnene..., dog muligens NOE forenklet da;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.