Gå til innhold

hva er ikke PK å nevne på DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Er iblant innom DOL og ser heftige diskusjoner om hva som er politisk korrekt og hva som ikke er det.

Selv synes jeg ikke urbefolkningen fra Australia er pene. Er jeg veldig lite PK da? Bør jeg si at jeg synes de er pene selv om jeg ikke synes det?

Og jeg synes en god del ikke-vestlige innvandrere, spesielt somaliere er en stor belastning for Norge. Er jeg rasist da?

Og jeg tror at noen mennesker er mere intelligente enn andre. De er like mye verdt som meg selv, kan være like skjønne. Men de er mindre intelligente. Er det veldig lite PK?

Hva tenker dere om dette?

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• nick

4

• Prozak

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Det var ikke lett å forstå hva du mener? Ser du på deg selv som mere intelligent enn andre? Ja klart vi er forskjellige, men i hvilken sammenheng setter du det fram her? Om urbefolkningen i Australia er pene eller ikke.....det må da være synsing og skjønn. At ikke vestlige innvandrere er belastning...javel de er berikelse i stor grad så det veier vel imot.

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Det var ikke lett å forstå hva du mener? Ser du på deg selv som mere intelligent enn andre? Ja klart vi er forskjellige, men i hvilken sammenheng setter du det fram her? Om urbefolkningen i Australia er pene eller ikke.....det må da være synsing og skjønn. At ikke vestlige innvandrere er belastning...javel de er berikelse i stor grad så det veier vel imot.

det var desverre en skrivefeil. mente å skrive at noen er mindre intelligente enn andre. ser på meg selv som helt vanlig.

Mange utlendinger er en berikelse for Norge, spesielt svenskene som holder liv i restaurantlivet. Men kan ikke si at somalierne kan imponert meg i noen særlig grad.

Gjest Lussy Lou
Skrevet

politisk korrekt? Vil bare ha en diskusjon rundt spørsmålet: Er det lov å være politisk korrekt på DOL?

U C?

Skrevet

Jeg har vært i Australia, og vil bare si at med ei lita dråpe hvitt blod blandet med Abo, så kan resultatet bli _veldig_ velykket. Damer, altså. Bortsett fra det ser de ut som fy.

Ellers skal vi helst ikke snakke om hvilke Dolere vi ikke tåler (Sør og sånn). Utlendinger som voldtar og stikker med kniv er heller ikke halal. Muslimer (alle, utenom han i kiosken på hjørnet) er slett ikke kosher.

Feite mennesker er slett ikke motbydelige eller lukter ille. Det finnes heller ingen stygge mennesker på Dol. Alenemødre er alle hardt arbeidende mannesker.

Analsex er hel OK. Virkelig!

amerikafareren
Skrevet

det var desverre en skrivefeil. mente å skrive at noen er mindre intelligente enn andre. ser på meg selv som helt vanlig.

Mange utlendinger er en berikelse for Norge, spesielt svenskene som holder liv i restaurantlivet. Men kan ikke si at somalierne kan imponert meg i noen særlig grad.

Ser du på svensker som utlendinge? For meg er det ikke bare politisk ukorrekt å diskutere utefra rasegrupper, det er direkte dumt og tyder på liten intelligense. I hvert fall svært lav EQ.

amerikafareren
Skrevet

Jeg har vært i Australia, og vil bare si at med ei lita dråpe hvitt blod blandet med Abo, så kan resultatet bli _veldig_ velykket. Damer, altså. Bortsett fra det ser de ut som fy.

Ellers skal vi helst ikke snakke om hvilke Dolere vi ikke tåler (Sør og sånn). Utlendinger som voldtar og stikker med kniv er heller ikke halal. Muslimer (alle, utenom han i kiosken på hjørnet) er slett ikke kosher.

Feite mennesker er slett ikke motbydelige eller lukter ille. Det finnes heller ingen stygge mennesker på Dol. Alenemødre er alle hardt arbeidende mannesker.

Analsex er hel OK. Virkelig!

Analsex er ikke OK hvis det gjelder barn, dyr eller hvis begge parter ikke er enige. Å diskutere utseende til en folkegruppe er tåpelig.

amerikafareren
Skrevet

politisk korrekt? Vil bare ha en diskusjon rundt spørsmålet: Er det lov å være politisk korrekt på DOL?

U C?

Lov og lov fru Blom...jeg er ikke sikker på at jeg vet hva politisk korrekt er for noe.

Skrevet

Det alller verste du kan si her på DOL, er at barn selv skal kunne velge hvem de vil be i bursdagen sin :-)

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Ser du på svensker som utlendinge? For meg er det ikke bare politisk ukorrekt å diskutere utefra rasegrupper, det er direkte dumt og tyder på liten intelligense. I hvert fall svært lav EQ.

Hvis vi ikke skal snakke om rasegrupper , hva skal vi ellers kalle dem da?

Er ikke svensker utlendinger?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du virkelig vil få kjørt deg her på dol går du inn på ungeforumet. Jeg vil anslå 90 % av mødrene der inne som så ustabile at deres unger om 15 år kommer til å overbefolke plata.

Hva som er lite pk der inne? Sunn fornuft.

Gjest Javeelja
Skrevet

Analsex er ikke OK hvis det gjelder barn, dyr eller hvis begge parter ikke er enige. Å diskutere utseende til en folkegruppe er tåpelig.

Analsex er ikke ok hvis det gjelder barn? Har noen i det hele tatt antydet noe annet?? Merkeligste kommentaren jeg har sett.

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Hvis du virkelig vil få kjørt deg her på dol går du inn på ungeforumet. Jeg vil anslå 90 % av mødrene der inne som så ustabile at deres unger om 15 år kommer til å overbefolke plata.

Hva som er lite pk der inne? Sunn fornuft.

hva bør jeg spørre om på det forumet? Hva er mest upolitisk korrekt å spørre om?

Skrevet

Det er det slett ikke. Aboene er for å si det mildt, fyttihelvetes stygge. Om det er OK å si det på DOL får tiden vise.

At de henger litt etter i utviklingen beror på én ting. De nekter å finne opp speilet.

Barnesex er bare PK dersom man heter Staff.

Og hvor ble det av den artikkelen om de to pingvinene som homset og nektet å bry seg om de nyimportert damene? For ikke å snakke om dvergsjimpanser. De knuller ALT. Søsken, unger, foreldre.

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

men noen folkegrupper er jo generelt ikke pene. Det er jo ikke til å komme i fra. Kanskje de synes selv de er pene, men de fleste andre ville ikke betraktet dem som pene.

Men hva er problemet med at de ikke er pene?

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Det er det slett ikke. Aboene er for å si det mildt, fyttihelvetes stygge. Om det er OK å si det på DOL får tiden vise.

At de henger litt etter i utviklingen beror på én ting. De nekter å finne opp speilet.

Barnesex er bare PK dersom man heter Staff.

Og hvor ble det av den artikkelen om de to pingvinene som homset og nektet å bry seg om de nyimportert damene? For ikke å snakke om dvergsjimpanser. De knuller ALT. Søsken, unger, foreldre.

http://www.thijs.scarlet.nl/img/ABORIGIN.jpg

De er virkelig ikke pene!!!

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Meget politisk korrekt svar, amerikafarern :-)

Gjest Petimeter
Skrevet

hva bør jeg spørre om på det forumet? Hva er mest upolitisk korrekt å spørre om?

Upolitisk korrekt?

Hehe ...

Mener du politisk ukorrekt? ;)

Gjest Lussy Lou
Skrevet

men noen folkegrupper er jo generelt ikke pene. Det er jo ikke til å komme i fra. Kanskje de synes selv de er pene, men de fleste andre ville ikke betraktet dem som pene.

Men hva er problemet med at de ikke er pene?

Er Asiatere pene?

Gjest Enemoraderinne ;-)
Skrevet

Spør om hvor mange uker babyen kan være før den får ringer i ørene, hvor mange saftflasker du skal gi den pr. natt, om pottetreningen begynner når den er 8 mnd, om ikke ull klør noe for j*vlig, (alle ungene der må bruke ull)

Og spør om det er greit å la ungen gråte et par timer om natten, om det er egoistisk å arbeide og sende ungen i barnehage, om hjemmeværende kun baker boller og feiter opp nabolagets unger, påstå at de er late.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...