Gå til innhold

hva er ikke PK å nevne på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det alller verste du kan si her på DOL, er at barn selv skal kunne velge hvem de vil be i bursdagen sin :-)

hehe .- ja det fikk jeg sagt en gang - og at de fikk be bare 5 stk!

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• nick

4

• Prozak

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Spør om hvor mange uker babyen kan være før den får ringer i ørene, hvor mange saftflasker du skal gi den pr. natt, om pottetreningen begynner når den er 8 mnd, om ikke ull klør noe for j*vlig, (alle ungene der må bruke ull)

Og spør om det er greit å la ungen gråte et par timer om natten, om det er egoistisk å arbeide og sende ungen i barnehage, om hjemmeværende kun baker boller og feiter opp nabolagets unger, påstå at de er late.

Du glemte reima, troll og kontantstøtten ;o)

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Spør om hvor mange uker babyen kan være før den får ringer i ørene, hvor mange saftflasker du skal gi den pr. natt, om pottetreningen begynner når den er 8 mnd, om ikke ull klør noe for j*vlig, (alle ungene der må bruke ull)

Og spør om det er greit å la ungen gråte et par timer om natten, om det er egoistisk å arbeide og sende ungen i barnehage, om hjemmeværende kun baker boller og feiter opp nabolagets unger, påstå at de er late.

takker for mange gode forslag. NÅ skal jeg floode forumet med innlegg;)

Skrevet

Analsex er ikke ok hvis det gjelder barn? Har noen i det hele tatt antydet noe annet?? Merkeligste kommentaren jeg har sett.

Kanskje hun mente at det ikke var ok om man skulle LAGE barn?

Gjest mirakel*2
Skrevet

er det noen som ikke tar ull på ungene sine??!

;)

I disse kalde dagene MÅ det være ull.

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Er Asiatere pene?

Jeg mener, hva er pent, og ikke pent da? Det er bare standarder som vi selv har laget oss. Og aboriginere synes sikkert de selv er mye penere enn oss!

Skrevet

Du glemte reima, troll og kontantstøtten ;o)

Så glemte hun nugattien ;o)

Gjest politisk korrekt?
Skrevet

Det er godt de bare er 9 cm høye! Hvor har du dette bildet fra? Tøyen?

Tror du at de fleste aborginere har emigrert til Tøyen?

De fleste bor faktisk i Australia!!!

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Analsex er ikke ok hvis det gjelder barn? Har noen i det hele tatt antydet noe annet?? Merkeligste kommentaren jeg har sett.

Kommer dere ikke på noe annet politisk ukorrekt å snakke om enn analsex?

Skrevet

Tror du at de fleste aborginere har emigrert til Tøyen?

De fleste bor faktisk i Australia!!!

Åh, det var godt. Nå liker jeg dem veldig mye bedre.

Skrevet

Det minst "PK" på DOL, er absolutt alt som blir betraktet som PK ellers i samfunnet. Hvis du sier noe som er såkalt "PK", så er det en håndfull fanatikere som straks stempler deg som minst én av følgende: PK-hore, islamist-hore eller jødehater.

Det er ikke tull, heller - det er det verste :-)

"..............................................."

Skrevet

Det minst "PK" på DOL, er absolutt alt som blir betraktet som PK ellers i samfunnet. Hvis du sier noe som er såkalt "PK", så er det en håndfull fanatikere som straks stempler deg som minst én av følgende: PK-hore, islamist-hore eller jødehater.

Det er ikke tull, heller - det er det verste :-)

"..............................................."

Og det har jeg påpekt opptil flere ganger..:-)

Skrevet

Og det har jeg påpekt opptil flere ganger..:-)

Ok - har ikke lest tråden :-)

"....................................."

Skrevet

Ok - har ikke lest tråden :-)

"....................................."

Ikke i denne tråden....men tidligere:-)

Skrevet

Ikke i denne tråden....men tidligere:-)

Ah - det er nok flere av oss som opplever det, ja :-)

"............................................."

amerikafareren
Skrevet

Hvis vi ikke skal snakke om rasegrupper , hva skal vi ellers kalle dem da?

Er ikke svensker utlendinger?

Jeg skrev at det er meget ukorrekt på både den ene og den andre måten å nevne folkegrupper på den måten som blir gjort her.

Svensker er naboer, helt like av utseende og kultur. Begrepet utlending har endret seg de siste årene og er begynt å omfatte mere de som har et annet utseende. Det betyr at barn født i Norge av foreldre med utenlandsk opprinnelse blir oppfattet som utlendinge som blir aldeles feil.

For min del kan svensker gjerne være utlendinge, og da islendinge og færøyinge også. Hva med grønlendinge og færøyinge er de utlendinge i Danmark? Er grønlendinge kanskje mere utlendinge siden de er inuiter og har ikke europeisk utseende?

amerikafareren
Skrevet

Det ble ikke nevnt at det ikke var det;) Det er alltid mange merkelige kommentarer på dol. Venn deg til det med engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...