Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nå er jeg lut lei! Jeg går meg en tur i byen i fred og mak. Plutselig kommer det et stor monster av en barnevogn og feier meg ut i grøfta. Disse barnevognterroristene er der uansett hvor man beveger seg. De presterer til og med å gå to og tre i bredden, for å forsikre seg at de ikke sperrer av veien. De tar ikke hensyn til andre, men bare kjører på!! 0 Siter
Gjest så lei, så lei Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 kan ikke si meg mer enig. Her om dagen måtte jeg gå av bussen fordi to jenter med barnevogner skulle på en allerede stappfull buss. Kan de ikke bare ha en bæremeis eller noe sånt noe da? Holdt på sykle noen ned her om dagen også. Mange av disse representerer en fare for trafikken. Spesielt ho som snakka i mobiltelefonen samtidig som hun trillet. Hørte jo ikke at jeg plinget fra sykkelen. håpløst spør du meg.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 kan ikke si meg mer enig. Her om dagen måtte jeg gå av bussen fordi to jenter med barnevogner skulle på en allerede stappfull buss. Kan de ikke bare ha en bæremeis eller noe sånt noe da? Holdt på sykle noen ned her om dagen også. Mange av disse representerer en fare for trafikken. Spesielt ho som snakka i mobiltelefonen samtidig som hun trillet. Hørte jo ikke at jeg plinget fra sykkelen. håpløst spør du meg.... Hehe... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Enkelte iq-kvinnfolk tror de eier verden fordi de har dytta ut en unge eller to. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det var vel ikke den sushigushi dama som trillet på Ravi da?-) 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 det er ikke alltid like lett å kjøre slalom mellom folkemassene når en har vogn. 0 Siter
Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Enkelte iq-kvinnfolk tror de eier verden fordi de har dytta ut en unge eller to. Er det rart at barna blir som de blir, spør du meg.. 0 Siter
G-bo Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 ....og de har alle dager i uka å ta av, men på lørdager må de på død og liv til sentrum eller inn på stappfulle kjøpesentre..., med barnevogna som rambukk!!! ;-) 0 Siter
Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 ....og de har alle dager i uka å ta av, men på lørdager må de på død og liv til sentrum eller inn på stappfulle kjøpesentre..., med barnevogna som rambukk!!! ;-) Vedder på at de tar med seg skrikerungen og barnevogna kun for å komme seg frem i folkemengden 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ja, de er onde. Inn i butikker skal de også ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Vedder på at de tar med seg skrikerungen og barnevogna kun for å komme seg frem i folkemengden Ja, for alle som har gått med barnevogn vet jo at det er mye lettere å komme seg frem med vogn enn uten... 0 Siter
Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ja, de er onde. Inn i butikker skal de også ;-) Jeg synes de skal ved ved dom holdes inne. Og barnet bør ikke se dagens lys før det er 18 år!! 0 Siter
Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ja, for alle som har gått med barnevogn vet jo at det er mye lettere å komme seg frem med vogn enn uten... Ja de er rimelig fremtunge. Akkurat som noen mini-panservogner.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ja de er rimelig fremtunge. Akkurat som noen mini-panservogner.. Det ikke vogna tar - det tar de sprengte melkemuggene ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes de skal ved ved dom holdes inne. Og barnet bør ikke se dagens lys før det er 18 år!! Den støtter jeg. Det bør være områder av hver enkelt by de skal holde seg unna. 0 Siter
Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det ikke vogna tar - det tar de sprengte melkemuggene ;-) De funker som gedigne airbags jah..mhm..forstår forstår.. 0 Siter
Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Den støtter jeg. Det bør være områder av hver enkelt by de skal holde seg unna. Ghettoer ja..mhm..akkurat..*notere* 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Ja de er rimelig fremtunge. Akkurat som noen mini-panservogner.. Jeg håper du kødder, for da er det egentlig litt morsomt, for det er temmelig langt fra sannheten det du sier. Hvis du ikke kødder har du neppe gått noe særlig med barnevogn i ditt liv. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg håper du kødder, for da er det egentlig litt morsomt, for det er temmelig langt fra sannheten det du sier. Hvis du ikke kødder har du neppe gått noe særlig med barnevogn i ditt liv. Kanskje mora bøllet sånn med barnevogna da h*n var baby at h*n rett og slett har fått barnevognfobi ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Kanskje mora bøllet sånn med barnevogna da h*n var baby at h*n rett og slett har fått barnevognfobi ;-) Egentlig fristende å gi bort linken til barnevogn-forumet på nybaktmamma.com, men den siden er selvsagt nede akkurat nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.