Gå til innhold

Barnevognterrorister

Anbefalte innlegg

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Nå er jeg lut lei! Jeg går meg

en tur i byen i fred og mak. Plutselig kommer det et stor monster av en barnevogn og feier meg ut i grøfta.

Disse barnevognterroristene er der uansett hvor man beveger seg. De presterer til og med å gå to og tre i bredden, for å forsikre seg at de ikke sperrer av veien.

De tar ikke hensyn til andre, men bare kjører på!!

Gjest så lei, så lei
Skrevet

kan ikke si meg mer enig. Her om dagen måtte jeg gå av bussen fordi to jenter med barnevogner skulle på en allerede stappfull buss. Kan de ikke bare ha en bæremeis eller noe sånt noe da?

Holdt på sykle noen ned her om dagen også.

Mange av disse representerer en fare for trafikken. Spesielt ho som snakka i mobiltelefonen samtidig som hun trillet. Hørte jo ikke at jeg plinget fra sykkelen.

håpløst spør du meg....

Skrevet

kan ikke si meg mer enig. Her om dagen måtte jeg gå av bussen fordi to jenter med barnevogner skulle på en allerede stappfull buss. Kan de ikke bare ha en bæremeis eller noe sånt noe da?

Holdt på sykle noen ned her om dagen også.

Mange av disse representerer en fare for trafikken. Spesielt ho som snakka i mobiltelefonen samtidig som hun trillet. Hørte jo ikke at jeg plinget fra sykkelen.

håpløst spør du meg....

Hehe...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enkelte iq-kvinnfolk tror de eier verden fordi de har dytta ut en unge eller to.

Skrevet

Det var vel ikke den sushigushi dama som trillet på Ravi da?-)

Gjest mirakel*2
Skrevet

det er ikke alltid like lett å kjøre slalom mellom folkemassene når en har vogn.

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Enkelte iq-kvinnfolk tror de eier verden fordi de har dytta ut en unge eller to.

Er det rart at barna blir som de blir, spør du meg..

Skrevet

....og de har alle dager i uka å ta av, men på lørdager må de på død og liv til sentrum eller inn på stappfulle kjøpesentre..., med barnevogna som rambukk!!! ;-)

Gjest Lussy Lou
Skrevet

....og de har alle dager i uka å ta av, men på lørdager må de på død og liv til sentrum eller inn på stappfulle kjøpesentre..., med barnevogna som rambukk!!! ;-)

Vedder på at de tar med seg skrikerungen og barnevogna kun for å komme seg frem i folkemengden ;)

Skrevet

Vedder på at de tar med seg skrikerungen og barnevogna kun for å komme seg frem i folkemengden ;)

Ja, for alle som har gått med barnevogn vet jo at det er mye lettere å komme seg frem med vogn enn uten...

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Ja, de er onde. Inn i butikker skal de også ;-)

Jeg synes de skal ved ved dom holdes inne. Og barnet bør ikke se dagens lys før det er 18 år!!

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Ja, for alle som har gått med barnevogn vet jo at det er mye lettere å komme seg frem med vogn enn uten...

Ja de er rimelig fremtunge. Akkurat som noen mini-panservogner..

Skrevet

Det ikke vogna tar - det tar de sprengte melkemuggene ;-)

Skrevet

Jeg synes de skal ved ved dom holdes inne. Og barnet bør ikke se dagens lys før det er 18 år!!

Den støtter jeg. Det bør være områder av hver enkelt by de skal holde seg unna.

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Det ikke vogna tar - det tar de sprengte melkemuggene ;-)

De funker som gedigne airbags jah..mhm..forstår forstår..

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Den støtter jeg. Det bør være områder av hver enkelt by de skal holde seg unna.

Ghettoer ja..mhm..akkurat..*notere*

Skrevet

Jeg håper du kødder, for da er det egentlig litt morsomt, for det er temmelig langt fra sannheten det du sier.

Hvis du ikke kødder har du neppe gått noe særlig med barnevogn i ditt liv.

Skrevet

Jeg håper du kødder, for da er det egentlig litt morsomt, for det er temmelig langt fra sannheten det du sier.

Hvis du ikke kødder har du neppe gått noe særlig med barnevogn i ditt liv.

Kanskje mora bøllet sånn med barnevogna da h*n var baby at h*n rett og slett har fått barnevognfobi ;-)

Skrevet

Kanskje mora bøllet sånn med barnevogna da h*n var baby at h*n rett og slett har fått barnevognfobi ;-)

Egentlig fristende å gi bort linken til barnevogn-forumet på nybaktmamma.com, men den siden er selvsagt nede akkurat nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...