Gå til innhold

Barnevognterrorister

Anbefalte innlegg

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Egentlig fristende å gi bort linken til barnevogn-forumet på nybaktmamma.com, men den siden er selvsagt nede akkurat nå.

Det var synd, kunne trengt noe realitetsorientering der

Skrevet

Hehe...

Barnevognen er også grei å ha når en skal bane seg vei over gaten ! .

Gjest tar rulletrappen!
Skrevet

Synes å huske fra min trilletid at problemet vel var motsatt, at andre i liten grad tok hensyn til oss med barnevogn... F.eks. heiser på kjøpesentre, hvorfor skal disse okkuperes til enhver tid av tenåringsjenter og andre som da vitterlig ser ut til å være i fin fysisk form?

Skrevet

Ja, for alle som har gått med barnevogn vet jo at det er mye lettere å komme seg frem med vogn enn uten...

Ja, ikke sant!

*gruer meg til lillebolla blir for stor for vogna*

;-)

Skrevet

Enkelte iq-kvinnfolk tror de eier verden fordi de har dytta ut en unge eller to.

Jeg har tilogmed dytta ut tre!!!

*klapper over høy IQ*

Skrevet

Jeg har tilogmed dytta ut tre!!!

*klapper over høy IQ*

*Imponert*

Men du: Hvordan ville det ha påvirka IQ'en hvis man sitedenfor å dytte ut ungene blir forløst med keisersnitt?

Eller kanskje det ikke er selve dyttingen som er det relevante? *undrende*

Skrevet

*Imponert*

Men du: Hvordan ville det ha påvirka IQ'en hvis man sitedenfor å dytte ut ungene blir forløst med keisersnitt?

Eller kanskje det ikke er selve dyttingen som er det relevante? *undrende*

Keisersnitt er jo ingenting! Da ligger man jo bare der..

Psst: Skal vi sjekke hvor lang tid det tar før jeg får kjeft nå?

Skrevet

Keisersnitt er jo ingenting! Da ligger man jo bare der..

Psst: Skal vi sjekke hvor lang tid det tar før jeg får kjeft nå?

Og med det samme vi er ifarta: Skjønner ikke hva disse IVF-damene klager over! De bare ligger der og blir behandlet!!

Men de stakkars mennene deres, derimot, som må "prestere" i en liten kopp på et lite rom, uten en gang den minste assistanse fra sykepleierne....

Skrevet

Og med det samme vi er ifarta: Skjønner ikke hva disse IVF-damene klager over! De bare ligger der og blir behandlet!!

Men de stakkars mennene deres, derimot, som må "prestere" i en liten kopp på et lite rom, uten en gang den minste assistanse fra sykepleierne....

Huff, ja ;-)

Skrevet

Huff, ja ;-)

Skuffende liten respons på innleggene våre, du! ;-)

Skrevet

Skuffende liten respons på innleggene våre, du! ;-)

De har nok gitt oss opp!

*snufs*

Gjest girasol
Skrevet

he,he :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...