Gjest Lussy Lou Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Egentlig fristende å gi bort linken til barnevogn-forumet på nybaktmamma.com, men den siden er selvsagt nede akkurat nå. Det var synd, kunne trengt noe realitetsorientering der 0 Siter
elfi Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hehe... Barnevognen er også grei å ha når en skal bane seg vei over gaten ! . 0 Siter
Gjest tar rulletrappen! Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Synes å huske fra min trilletid at problemet vel var motsatt, at andre i liten grad tok hensyn til oss med barnevogn... F.eks. heiser på kjøpesentre, hvorfor skal disse okkuperes til enhver tid av tenåringsjenter og andre som da vitterlig ser ut til å være i fin fysisk form? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Ja, for alle som har gått med barnevogn vet jo at det er mye lettere å komme seg frem med vogn enn uten... Ja, ikke sant! *gruer meg til lillebolla blir for stor for vogna* ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Enkelte iq-kvinnfolk tror de eier verden fordi de har dytta ut en unge eller to. Jeg har tilogmed dytta ut tre!!! *klapper over høy IQ* 0 Siter
morsan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg har tilogmed dytta ut tre!!! *klapper over høy IQ* *Imponert* Men du: Hvordan ville det ha påvirka IQ'en hvis man sitedenfor å dytte ut ungene blir forløst med keisersnitt? Eller kanskje det ikke er selve dyttingen som er det relevante? *undrende* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 *Imponert* Men du: Hvordan ville det ha påvirka IQ'en hvis man sitedenfor å dytte ut ungene blir forløst med keisersnitt? Eller kanskje det ikke er selve dyttingen som er det relevante? *undrende* Keisersnitt er jo ingenting! Da ligger man jo bare der.. Psst: Skal vi sjekke hvor lang tid det tar før jeg får kjeft nå? 0 Siter
morsan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Keisersnitt er jo ingenting! Da ligger man jo bare der.. Psst: Skal vi sjekke hvor lang tid det tar før jeg får kjeft nå? Og med det samme vi er ifarta: Skjønner ikke hva disse IVF-damene klager over! De bare ligger der og blir behandlet!! Men de stakkars mennene deres, derimot, som må "prestere" i en liten kopp på et lite rom, uten en gang den minste assistanse fra sykepleierne.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Og med det samme vi er ifarta: Skjønner ikke hva disse IVF-damene klager over! De bare ligger der og blir behandlet!! Men de stakkars mennene deres, derimot, som må "prestere" i en liten kopp på et lite rom, uten en gang den minste assistanse fra sykepleierne.... Huff, ja ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Huff, ja ;-) Skuffende liten respons på innleggene våre, du! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Skuffende liten respons på innleggene våre, du! ;-) De har nok gitt oss opp! *snufs* 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Og med det samme vi er ifarta: Skjønner ikke hva disse IVF-damene klager over! De bare ligger der og blir behandlet!! Men de stakkars mennene deres, derimot, som må "prestere" i en liten kopp på et lite rom, uten en gang den minste assistanse fra sykepleierne.... he,he :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.