Gå til innhold

fra jeans til jeans-skjørt

Anbefalte innlegg

Gjest Pyrriline
Skrevet

Har en gammel jeans som merkelig nok har blitt for trang i livet å over rumpa. Tenkte jeg skulle sy den om til skjørt,er det noen som vet hvordan man gjør det? Må si at jeg ikke er så flink med nål og tråd.... :S

Skrevet

Jeg tror nok du skal være temmelig god med nål og tråd, for ikke å si symaskin!, for å få det til å bli pent. Du nå jo da skjøte på i linningen, ikke bare klippe av beina, felle inn et stykke i skrittet foran og bak, men samtidig gjøre den videre.

Enklere og penere å kjøpe seg et jeansskjørt.

Skrevet

Her forleden så jeg fine jeansskjørt (korte) til 49 kr på Vero Moda. Jeg tror jeg heller hadde satsa på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...