Gå til innhold

Vitenskapelig eksperiment

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse øl og en stk. Aerius. Aerius er omtrent det samme som Zyrtec, men uten at man skal bli trøtt av den. Begge er antiallergitabletter som også skal funke mot fyllesjuke. Zyrtec vet jeg funker, mens Aerius er ny for meg.

I morgen vet vi svaret.

Skrevet

Og svaret er?

ps: du sover kanskje enda.....:-)

Dette er månedens produkt! 100% av testgruppen føler seg i unormalt bra form. At man er litt trøtt er en bieffekt av at testens innledende fase ble avsluttet klokken 04:00.

Løp og kjøp!

Skrevet

Er du kar nok til å drikke, så får du jammen være kar nok til å ta følgende også.

Når mannfolk spiser piller for å unngå hangover, så blir det noe pinglete, homofilt og lite manndig over det hele. Nesten som å sitte og tisse:-p

:-D

Skrevet

Dette er månedens produkt! 100% av testgruppen føler seg i unormalt bra form. At man er litt trøtt er en bieffekt av at testens innledende fase ble avsluttet klokken 04:00.

Løp og kjøp!

Høres faktisk interessant ut.

Har aldri forsøkt noe slikt selv, men har ved en del anledninger ønsket at jeg hadde gjort det:-)

Skrevet

Er du kar nok til å drikke, så får du jammen være kar nok til å ta følgende også.

Når mannfolk spiser piller for å unngå hangover, så blir det noe pinglete, homofilt og lite manndig over det hele. Nesten som å sitte og tisse:-p

Så du ville heller satt pris på at mannen/kjæresten din ikke har ork til noe som helst dagen derpå?

:-)

Skrevet

Så du ville heller satt pris på at mannen/kjæresten din ikke har ork til noe som helst dagen derpå?

:-)

Selvfølgelig. Da hadde jeg hatt en meget god grunn til å bitche skikkelig;-)

Skrevet

Selvfølgelig. Da hadde jeg hatt en meget god grunn til å bitche skikkelig;-)

Det overrasker meg ikke at noen damer kan tenke slik nei....:-)

Skrevet

Det overrasker meg ikke at noen damer kan tenke slik nei....:-)

"Noen damer"?

Goliath, vi er gjennomført onde de fleste av oss:-)

Skrevet

"Noen damer"?

Goliath, vi er gjennomført onde de fleste av oss:-)

Har lenge hatt en misstanke om det ja:-)

Skrevet

Løp og kjøp!

Siden fyllesjuke har store islett av psykosomatiske reaksjoner, de fleste kjenner vel begrepet fylleangst, så kan det utmerket godt skyldes Dr. Placebo.

Skrevet

Siden fyllesjuke har store islett av psykosomatiske reaksjoner, de fleste kjenner vel begrepet fylleangst, så kan det utmerket godt skyldes Dr. Placebo.

Nei, placeboeffekt er det ikke. Jeg _vet_ at Zyrtec fungerer, men den blir man ganske trøtt av. Aerius har tydeligvis fikset det problemet. Long Acting, Non-sedating and anti allergic. Mycket bra!

Teorien er at fyllesyke er en allergisk reaksjon på (for mye) alkohol, ergo fungerer allergitabletter. Tro du meg, jeg pleier å være inkapasitert dagen derpå, men ikke etter at jeg har tatt disse tablettene. Eller tabletten. En stk. før drikking er nok.

Skrevet

Høres faktisk interessant ut.

Har aldri forsøkt noe slikt selv, men har ved en del anledninger ønsket at jeg hadde gjort det:-)

Zyrtec får du reseptfritt på apoteket, maks 7 tabletter tror jeg. Vet ikke om man får Aerius uten resept i Norge.

Jeg garanterer at det funker.

Skrevet

Du er ikke min gamle sjef i forkledning? "Fyllesyke er ikke en sykdom, om du ikke kan arbeide så skal du i det minste sitte stille og lide deg gjennom dagen". På bergensk.

Her går jeg i tog med homsene. Jeg pleier ellers å bli rabiat fyllesyk, men ikke nu lengre.

Sitte og pisse kommer ALDRI på tale!

Skrevet

Nei, placeboeffekt er det ikke. Jeg _vet_ at Zyrtec fungerer, men den blir man ganske trøtt av. Aerius har tydeligvis fikset det problemet. Long Acting, Non-sedating and anti allergic. Mycket bra!

Teorien er at fyllesyke er en allergisk reaksjon på (for mye) alkohol, ergo fungerer allergitabletter. Tro du meg, jeg pleier å være inkapasitert dagen derpå, men ikke etter at jeg har tatt disse tablettene. Eller tabletten. En stk. før drikking er nok.

Hm...

At Valium virker når den tas dagen etter, fins det ingen tvil om i hvert fall. Demper angsten. Sikkert andre medikamenter også. Slutter å kaste opp, svetting og hjertebank dempes.

Men det virker paradoksalt å først helle i seg en gift, for så å ta motgift. Er det ikke bedre å la være å ta giften?

Skrevet

Hm...

At Valium virker når den tas dagen etter, fins det ingen tvil om i hvert fall. Demper angsten. Sikkert andre medikamenter også. Slutter å kaste opp, svetting og hjertebank dempes.

Men det virker paradoksalt å først helle i seg en gift, for så å ta motgift. Er det ikke bedre å la være å ta giften?

Nei!

Skrevet

Nei!

*tenke*

Ikke det nei. Ikke all logikk er brukbar.

Beste måten å unngå flyulykker er like enkel som den er utenkelig.

Skrevet

Zyrtec får du reseptfritt på apoteket, maks 7 tabletter tror jeg. Vet ikke om man får Aerius uten resept i Norge.

Jeg garanterer at det funker.

Har alltid vært plaget av skikkelig fyllesyke, men etter å ha blitt tipset om Zyrtec, går nu allting så meget bedre..;D

Så da er vel konklusjonen den at jeg er meget allergisk mot alkohol, men tåler den når jeg tar forholdsregler, sånn som å innta Zyrtec..Haha...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...