Gå til innhold

irriterende med alle stavefeil på DOL

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ¤ Skara ¤

11

• flisa

4

• ShitDiddelyDo

4

• Adriana

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest gidder ikke lese mer
Skrevet

faan ta deg, jeg gikk litt på limpinnen der.

Hater slike tulleinnlegg!

Skrevet

Bruk av ordet "please", og en tittel som starter med liten bokstav, er vel ikke helt en norsklærer verdig....?

:-)

Gjest *riste på hodet*
Skrevet

Jeg synes du skal skrive innlegg et annet sted. Du blir neppe flinkere i rettskriving av å tilbringe tid her sammen med andre som heller ikke skriver bra norsk.

Øvelse gjør mester!!

"Jeg synes du skal skrive innlegg et annet sted."

Jøje meg!

Hva i all verden er det som gjør at Skaras skrivefeil ikke skal aksepteres, men du kan skrive så mye feil du vil?

Skal ikke dyslektikere få delta i artige DOL-diskusjoner?

Gjest *riste på hodet*
Skrevet

Er klar over at ett ord ble skrevet feil her, men at dere hekter dere opp i noe så lite fatter jeg ikke.

Det finnes da verre skrivefeil enn det ordet der?

Du som er lærer ser jo selv hvordan utviklingen er!!

Tragisk!!

Ett ord??

Da tror jeg ikke du har lest ditt eget innlegg i det hele tatt ...

Gjest Gurolise
Skrevet

Jeg satt her og ble hissigere og hissigere når jeg leste innlegget. Men så skjønte jeg at det var ett tulleinnlegg.

Blir ofte usikker jeg, om folk fleiper eller om de mener det.

Jeg tenker at det tyder på at de ikke er flinke nok til å lage en parodi ...

Synes jeg. ;)

Gjest *undrende doler*
Skrevet

De fleste av dere forsto at dette bare var et tulleinnlegg. Av dere som ikke forsto det så fikk jeg nyttige tips til hvordan jeg skal forbedre rettskrivingen min.

sliter med rettskriving og nå fikk jeg til og med gratis råd om ulike feil jeg skrev i teksten. Ikke verst!!.

Takk til alle som bidro :)

Hva var hensikten din med dette?

Gjest Gurolise
Skrevet

Bruk av ordet "please", og en tittel som starter med liten bokstav, er vel ikke helt en norsklærer verdig....?

:-)

You never know ... ;)

Skrevet

problemet i dag, er at de fleste barn ikke eier disiplin. Hadde de fulgt med i undervisningen hadde vi ikke hadde slike innlegg som dette.

Dere som har barn har dere selv å takke for dette!!

Har du noen gang undervist døve barn i norsk? Eller folk med dysleksi?

Jeg er selv lærer (og døv) og blir flau over holdningene dine. Hvis dette ikke er et tulleinnlegg da? Håper virkelig det!

Skrevet

Hahaha ..Dette må vel bare være en fleip:-)

sitat: rettskrvings..Please..

hvis jeg irriteres over noe her inne må det i såfall være disse som stadig kommer med spydige kommentarer til folk som er så uheldig å skrive feil.

Gjest girasol
Skrevet

"rettskrvingsreglene"

det skrives ikke sånn for svarte!!

Ååå, jeg blir så lei!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...