Gå til innhold

Får ikke orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest en som ikke gir opp

Er en 21 år gammel jente som ALDRI har fått orgasme. Ikke på noen som helst måte. Begynner å bli ganske frustrert nå.. Har hatt fast partner i nesten 4 år, og selv om jeg har vært utrolig nærme en orgasme, har det aldri gått. Blir så frustrert. Dette har ført til problemer i forholdet og det er nå slutt.

Trenger alle mulige tips om hvordan jeg kan få det til. Både på egenhånd og med partner. Har alltid hatt en åpen dialog med min partner, men problemet er nok at jeg ikke kjenner min egen kropp godt nok. Har nesten aldri lekt noe med meg selv heller...

Har nå funnet ut at jeg skal gå til innkjøp av en dildo, og lurer også på om noen av dere har noe å anbefalle?

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219247-f%C3%A5r-ikke-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du først og fremst trenger et speil. Finn frem speil, kikk og let opp klitorisen. Den er gull verdt å vite hvor er.

Det har jeg selvfølgelig gjort.. Har prøvd å stimulere klitoris også, men synes egentlig ikke det er noe godt...Derfor blir det jo så problematisk.

Gjest En som ikke ga opp

Hei - det er bare å ikke gi seg. Jeg hadde det som deg - mye lenger enn 21 år...Det jeg tror er lurt, er å få det til på egenhånd først. Da får man på en måte tillit til kroppen...Jeg brukte dusjen mot klitoris for å få mine første orgasmer. Deretter klarte jeg å få det til med fingrene. Orgasme med partneren tok det maaaange år før jeg fikk til, og da med en jeg klarte å sleppe meg fri for. Tankene må på en måte få fly...Dildo eller vibrator har jeg brukt i de senere år - det er supert, og jeg tror det er en god måte for å lære å kjenne seg selv. Jeg tror det er lurt å gjøre det for seg selv til man kjenner hvordan alt fungerer, og lærer seg mekanismene med la seg fly av sted... Slik fungerte det i hvert fall for meg...

Lykke til - det kommer helt sikkert....

Annonse

Det har jeg selvfølgelig gjort.. Har prøvd å stimulere klitoris også, men synes egentlig ikke det er noe godt...Derfor blir det jo så problematisk.

Hvor er det er mest godt der nede, hvis klitoris ikke er det stedet du har mest nytelse?

Hva består nytelsen for deg i under samleie, selv om du ikke får orgasme?

Jeg tror du først og fremst trenger et speil. Finn frem speil, kikk og let opp klitorisen. Den er gull verdt å vite hvor er.

Man trenger vel ikke speil for å finne sin egen klitoris?!

At man kan bruke et speil for å finne ut hvordan man ser ut der nede er sikkert lurt, men for å finne klitoris?

du sier du føler du nesten får...du er jo bare 21... kjør på på egenhånd, så GÅR det nok etterhvert.

har lest at jenter trenger gjennomsnittlig 20 minutter med berøring på klitoris for at det skal gå. kanskje du ikke har holdt på lenge nok?

tror du skal satse på å klare det selv først... finn deg en god vibrator og slapp helt av.

lykke til!

Hvor er det er mest godt der nede, hvis klitoris ikke er det stedet du har mest nytelse?

Hva består nytelsen for deg i under samleie, selv om du ikke får orgasme?

Takk for mange gode tips. Skal prøve de ut. Hva er vibratoregg? Skal gjøre ett innkjøp av en eller annen type vibrator nå :o) Noen som har prøvd den Mr.Rabbit saken eller lignende?

Gjest Helene Harefrøken

Takk for mange gode tips. Skal prøve de ut. Hva er vibratoregg? Skal gjøre ett innkjøp av en eller annen type vibrator nå :o) Noen som har prøvd den Mr.Rabbit saken eller lignende?

Fikk min første orgasme 40 år gammel!Så fortvil ikke.Jeg trengte å finne rett elsker og lære meg selv å kjenne.Samt og slappe HELT av.Godt råd;La han slikke deg på klitoris.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...