Gå til innhold

Artig webside

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.tord-company.tk/

Jeg vet ikke om vi her snakker om en veldig ambisiøs guttunge eller om noen kødder, men denne siden er verdt en titt.

Dessverre er Drink'N Food-avdelinga midlertidig stengt på grunn av manglende kokk, så ekstra ketchup for kun 10 kroner og ekstra sylteagurk til kun 15 kroner, utgår.

Jeg vet jeg risikerer "strengere straff" ved å mobbe siden, men jeg tar sjansen. :)

Gjest kjip link?
Skrevet

Jeg klikket den bort med en gang for den virket litt skummel.... Popups og slikt.

Skrevet

Selv om Drink'n'food er stengt så er tross alt shopen hans åpen. Der får du kjøpt leker som har vært gratis vedlegg til Donald, for hundrevis av kroner - så fortvil ikke ;-)

Gjest Cezalion
Skrevet

'Denne Nokia mobilen er svært lite brukt. Den har ingen riper eller skader. Men batteriet har dessverre ikke så lang levetid (ca. 3-7 timer)'

Til bare 1500 kr.

Hehe. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...