Gjest villavillekullan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Kan man bruke Postinor (angrepille), for å fremskynde mens? Jeg har en pakke i skapet, og skal ut å reise, men får sannsynligvis mens i den perioden. Kan jeg bruke angrepillen for å fremskynde, så slipper jeg å gå til lege? Jeg kjøpte pakken i høst, og er enda ikke gått ut på dato. 0 Siter
Gjest hør med legen, men NEI Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Høres nå helt feil og tåpelig ut. 0 Siter
Gjest blir bare rot Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Nei, du får en blødning etter angrepillen, men dette er ikke vanlig mens, og neste blødning (mens) vil ikke komme 28 dager etter denne, men kanskje når den forrige mensen skulle kommet, eller kanskje senere eller kanskje.. Veldig mange har uregelmessige blødninger etter angrepillebruk, så det ville jeg absolutt ikke ønsket å ta før en reise.. 0 Siter
Gjest villavillekullan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Ringte lege etter dette innleggte. Ja, dere har rett, det blir bare tull. Kan visstnok få tabletter som kan tas tre dager før forventet mens. Går heller for det. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.