Gå til innhold

Angrepille

Gjest villavillekullan

Anbefalte innlegg

Gjest villavillekullan
Skrevet

Kan man bruke Postinor (angrepille), for å fremskynde mens?

Jeg har en pakke i skapet, og skal ut å reise, men får sannsynligvis mens i den perioden. Kan jeg bruke angrepillen for å fremskynde, så slipper jeg å gå til lege?

Jeg kjøpte pakken i høst, og er enda ikke gått ut på dato.

Gjest hør med legen, men NEI
Skrevet

Høres nå helt feil og tåpelig ut.

Gjest blir bare rot
Skrevet

Nei, du får en blødning etter angrepillen, men dette er ikke vanlig mens, og neste blødning (mens) vil ikke komme 28 dager etter denne, men kanskje når den forrige mensen skulle kommet, eller kanskje senere eller kanskje..

Veldig mange har uregelmessige blødninger etter angrepillebruk, så det ville jeg absolutt ikke ønsket å ta før en reise..

Gjest villavillekullan
Skrevet

Ringte lege etter dette innleggte. Ja, dere har rett, det blir bare tull.

Kan visstnok få tabletter som kan tas tre dager før forventet mens. Går heller for det.

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...