celine03 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei, Jeg har to spørsmål som jeg virkelig håper du kan svare på: 1. Jeg har hatt sex med kjæresten min kun en gang denne mnd.(uken før mens) jeg glemte å ta pillen på fred kveld, men tok den lørdag morgen (sex lørd el sønd. Torsdag uken etter tok jeg siste p-pille (yasmin) på brettet...nå er det Mandag og jeg har fortsatt ikke fått mensen??Er det normalt at det kan gå over 4 dager før man får mensen??, og hva er oddsen for at man blir gravid når man har sex en gang 2 rad på brettet(slutten. Jeg ahr gått på pillen nå 2 år istrekk 2. jeg har tidligere hatt 2 aborter desverre (2 og 3 år siden. Nå har jeg heldigvis møtt mannen i mitt liv, men vi vil ikke ha barn ennå. OM jeg skulle være gravid og tar abort for 3. gang..Er sjansen for å få barn når vi er klare senere mindre da?? Håper du kan svare meg På forhånd takk -27 år- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219266-flere-aborter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.