Gå til innhold

Pris på brukt Nokia 6230?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har en Nokia 6230 som jeg har tenkt å selge til en nær slektning av meg. Den er halvannet år gammel, og pent brukt, bare noen små riper på skjermen, men ingenting som har noen betydning for funksjonaliteten. Den er ikke bundet til noen operatør, og hun kan dermed bruke sitt nåværende abonnement i den.

Vet noen hva omtrent prisen ligger på for slike for tiden? Hun har nok av penger til å betale seg, men jeg vil uansett ikke forlange noe -over- vanlig pris, siden det tross alt er en slektning. Er det noen som har peiling?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det er da revnende likegyldig om vedkommende har penger nok eller ikke. Et enkelt søk sier meg at du kan få denne mobilen til under 2000 (1949,-) nå, og jeg ville kanskje godtatt 1/4 pris på et feilfritt brukt eksemplar etter 1.5 år. Når den har riper på skjermen, om enn aldri så små, hadde jeg kanskje gitt 2-300 kroner for den. Maks.

Gjest ikke i`engang
Skrevet

50,- .... det er jo ikke en helt "in" telefon lenger.

Gjest Calóni
Skrevet

Det er da revnende likegyldig om vedkommende har penger nok eller ikke. Et enkelt søk sier meg at du kan få denne mobilen til under 2000 (1949,-) nå, og jeg ville kanskje godtatt 1/4 pris på et feilfritt brukt eksemplar etter 1.5 år. Når den har riper på skjermen, om enn aldri så små, hadde jeg kanskje gitt 2-300 kroner for den. Maks.

Det er ikke helt "revnende likegyldig" for meg om vedkommede har penger nok eller ikke. Hadde det vært en nær slektning som ikke hadde noe særlig med penger, men som hadde sårt bruk for en mobiltelefon, så ville jeg antagelig ha gitt h*n en lavere pris. Derfor ga jeg den tilleggsopplysningen. Men ellers takk for svar :)

Gjest Calóni
Skrevet

50,- .... det er jo ikke en helt "in" telefon lenger.

-50- kroner? Altså...SÅ gammel er den da ikke. Med mp3spiller, kamera, fm-radio etc. Men takk for innspill fordet! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

-50- kroner? Altså...SÅ gammel er den da ikke. Med mp3spiller, kamera, fm-radio etc. Men takk for innspill fordet! :)

Hjelper ikke hva som er i telefonen, finnes mange nye telefoner med både kamera, radio og mp3-spiller som man kan få billig ved binding, og som er betraktelig nyere enn denne. En telefon som er ett og et halvt år gammel har et batteri som er betydelig svekket, så da syns jeg verdien på telefonen er tilsvarende svekket. En hundrelapp for å bli kvitt den burde du være glad for. :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Hjelper ikke hva som er i telefonen, finnes mange nye telefoner med både kamera, radio og mp3-spiller som man kan få billig ved binding, og som er betraktelig nyere enn denne. En telefon som er ett og et halvt år gammel har et batteri som er betydelig svekket, så da syns jeg verdien på telefonen er tilsvarende svekket. En hundrelapp for å bli kvitt den burde du være glad for. :-)

Batteriet holder i rundt fem dager enda, ved moderat bruk av ringing/sms, og ca 15 minutter bruk av radio hver dag. Og vedkommede har kontantkort, og har ikke tenkt å skaffe seg abonnement.

Men jeg er her for å sanke tips og tilbakemeldinger, så takk for innspill! :)

Skrevet

Du har kanskje en telefon å selge meg da? ;o)

Skrevet

Har sjekka litt på finn.no og qxl.no. Der går samme telefon for 800,- til 1200,-

Di dyreste har ofte minnekort med i prisen.

Gjest Calóni
Skrevet

Har sjekka litt på finn.no og qxl.no. Der går samme telefon for 800,- til 1200,-

Di dyreste har ofte minnekort med i prisen.

Ja, jeg kom på det jeg også, at jeg kunne søke litt der, og fant ut av ca samme prisen. Syntes det var veldig lite nemlig, det som ble foreslått her. Jeg tar nok 500 for den, tenker jeg, så blir vel begge parter fornøyde:)

Skrevet

Ja, jeg kom på det jeg også, at jeg kunne søke litt der, og fant ut av ca samme prisen. Syntes det var veldig lite nemlig, det som ble foreslått her. Jeg tar nok 500 for den, tenker jeg, så blir vel begge parter fornøyde:)

Da har du i allefall vært snill synes jeg;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Da har du i allefall vært snill synes jeg;o)

Jada, når det er slektninger/nære venner det er snakk om, så går jo prisen litt ned :)

Skrevet

Jada, når det er slektninger/nære venner det er snakk om, så går jo prisen litt ned :)

Selvsagt:o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du har kanskje en telefon å selge meg da? ;o)

Å ja, jeg har mange, jeg som er duppedingsfreak. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...