Gå til innhold

Jeg vil ha pakka mi, nå! :op

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noe fra nettet for to uker siden, og siden det sto det kom til å ta en ukes tid, begynner jeg å bli litt utålmodig. Jeg vil ha det nå! :-) Kanskje jeg skal sitte i pysjen med rødvinsglasset mitt i gangen og vente på postmannen. Det er helt sikkert hans skyld :P

Skrevet

Hvorfor må du sitte i pysjen?

Det er så behagelig. Har fridag, og det er så deilig å daffe rundt i pysjen uten mål og mening. Misforstå meg ikke, jeg har egentlig mue jeg skulle ha gjort. Skal gjøre det senere, håper jeg :-)

Gjest Jajajaj
Skrevet

Skaff deg en jobb, du, så får du andre ting å tenke på.

Gjest trultemor25
Skrevet

Det er så behagelig. Har fridag, og det er så deilig å daffe rundt i pysjen uten mål og mening. Misforstå meg ikke, jeg har egentlig mue jeg skulle ha gjort. Skal gjøre det senere, håper jeg :-)

Men rødvinen da?

Gjest trultemor25
Skrevet

Tenk om hun jobber turnus eller noe i den duren??

Frekking.

Skrevet

Jeg har selvfølgelig jobb. Jeg jobber turnus. I dag har jeg fri. Hvorfor tør du ikke skrive under med ditt ordentlige nick?

Skrevet

Men rødvinen da?

Tar meg gjerne et glass rødvin til lunsj jeg, så sant jeg ikke er i tjeneste. Hvorfor ikke? Er helt vanlig der jeg kommer fra.

Skrevet

DRIKK SÅ MYE RØDVIN OG GÅ SÅ MYE I PYSJ DU BARE VIL! :)

drit i misunnelige folk!

Skrevet

DRIKK SÅ MYE RØDVIN OG GÅ SÅ MYE I PYSJ DU BARE VIL! :)

drit i misunnelige folk!

Jeg gjør det :-)

Jeg drikker aldri mer enn en flaske om dagen altså :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...