Moraki Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg bestilte noe fra nettet for to uker siden, og siden det sto det kom til å ta en ukes tid, begynner jeg å bli litt utålmodig. Jeg vil ha det nå! :-) Kanskje jeg skal sitte i pysjen med rødvinsglasset mitt i gangen og vente på postmannen. Det er helt sikkert hans skyld 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Hvorfor må du sitte i pysjen? 0 Siter
Moraki Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Hvorfor må du sitte i pysjen? Det er så behagelig. Har fridag, og det er så deilig å daffe rundt i pysjen uten mål og mening. Misforstå meg ikke, jeg har egentlig mue jeg skulle ha gjort. Skal gjøre det senere, håper jeg :-) 0 Siter
Gjest Jajajaj Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Skaff deg en jobb, du, så får du andre ting å tenke på. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det er så behagelig. Har fridag, og det er så deilig å daffe rundt i pysjen uten mål og mening. Misforstå meg ikke, jeg har egentlig mue jeg skulle ha gjort. Skal gjøre det senere, håper jeg :-) Men rødvinen da? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Skaff deg en jobb, du, så får du andre ting å tenke på. Tenk om hun jobber turnus eller noe i den duren?? Frekking. 0 Siter
Moraki Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Skaff deg en jobb, du, så får du andre ting å tenke på. Jeg har selvfølgelig jobb. Jeg jobber turnus. I dag har jeg fri. Hvorfor tør du ikke skrive under med ditt ordentlige nick? 0 Siter
Moraki Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Men rødvinen da? Tar meg gjerne et glass rødvin til lunsj jeg, så sant jeg ikke er i tjeneste. Hvorfor ikke? Er helt vanlig der jeg kommer fra. 0 Siter
flisa Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det er så behagelig. Har fridag, og det er så deilig å daffe rundt i pysjen uten mål og mening. Misforstå meg ikke, jeg har egentlig mue jeg skulle ha gjort. Skal gjøre det senere, håper jeg :-) DRIKK SÅ MYE RØDVIN OG GÅ SÅ MYE I PYSJ DU BARE VIL! drit i misunnelige folk! 0 Siter
Moraki Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 DRIKK SÅ MYE RØDVIN OG GÅ SÅ MYE I PYSJ DU BARE VIL! drit i misunnelige folk! Jeg gjør det :-) Jeg drikker aldri mer enn en flaske om dagen altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.