Gå til innhold

Bombrikken hadde falt ned- bot?

Anbefalte innlegg

Gjest bomtrøbbel
Skrevet

Jeg har klippekort-abbonement for bomringen i Oslo på min bil. I dag tidlig hadde brikken falt ned uten at jeg hadde merket det, så når jeg passerte bomringen fikk jeg minustegn. Får jeg da bot? Eller trekker de fra en passering fra klippekortet mitt? Hva kan jeg gjøre?

Skrevet

Ring dem og hør! Hvis det fungerer slik som i Kristiansand, vil de som er registrert uten "gyldig" brikke, bli sjekket opp mot abonnementet. Dermed vil de finne ut at du hadde gyldig abonnement.

Skrevet

De har bilde av deg med registreringsnr på bilen, og da vil de se at du har abonnementet i orden.

Skrevet

minus tegn betyr at klippekortet snart er tomt og at det bør fornyes snart. men rødt kryss betyr at du ikke har betalt og du vil da få bot. så i ditt tilfelle tror jeg at det gikk fint.

Gjest bomtrøbbel
Skrevet

minus tegn betyr at klippekortet snart er tomt og at det bør fornyes snart. men rødt kryss betyr at du ikke har betalt og du vil da få bot. så i ditt tilfelle tror jeg at det gikk fint.

Ok, men klippekortet er nesten akkurat oppdatert med 100 klipp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...