cecily Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 cecily. Tror du virkelig at jeg røper navnet mitt her inne? 0 Siter
laban Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 laban - og von Nidar til etternavn (gammel adelsslekt). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jubalong - og etternavnet er virkelig gammelt adelsnavn... 0 Siter
morsan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Nå følte jeg meg fristet til å kline til med en vits du _aldri_ har hørt før, og si at jeg heter "mor" til fornavn og "san" til etternavn. Men jeg er redd du ville le så høyt at du ville tisse på deg over et slikt overraskende og fullstendig nyskapende svar! ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Nå følte jeg meg fristet til å kline til med en vits du _aldri_ har hørt før, og si at jeg heter "mor" til fornavn og "san" til etternavn. Men jeg er redd du ville le så høyt at du ville tisse på deg over et slikt overraskende og fullstendig nyskapende svar! ;-) Hihi.... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Slemme-Gunn Lucy. Men jeg kan ikke huske at jeg har sett nicket ditt før, så for meg hadde det liten interesse hva du egentlig heter. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Nå følte jeg meg fristet til å kline til med en vits du _aldri_ har hørt før, og si at jeg heter "mor" til fornavn og "san" til etternavn. Men jeg er redd du ville le så høyt at du ville tisse på deg over et slikt overraskende og fullstendig nyskapende svar! ;-) Ja, jeg kom deg grundig i forkjøpet der, hehe! 0 Siter
Kinesermor Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Kineser og mor til etternavn. Kan det ha noe tilhørighet på et annet forum tror du? 0 Siter
morsan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Ja, jeg kom deg grundig i forkjøpet der, hehe! ;-) Jeg må faktisk si at jeg humret litt da jeg så ditt svar! det _var_ jo et festlig svar!! :-) Men så ble det jo gjentatt og gjentatt og gjentatt! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 ;-) Jeg må faktisk si at jeg humret litt da jeg så ditt svar! det _var_ jo et festlig svar!! :-) Men så ble det jo gjentatt og gjentatt og gjentatt! ;-) Rart med det, selv den beste vits blir forslitt og platt når den blir gjentatt for ofte. Men hyggelig at du humret over den i utgangspunktet :-) Jeg var godt fornøyd med den selv også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.