Gå til innhold

Skritt-teller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bruker en skritt-teller?

Hvordan brukes en slik en? Og finns det noen nettsider om hvordan slike brukes?

Hvilken bør jeg kjøpe?

Skrevet

Burde ikke denne stått på Seksualitet?

Jeg har ikke feid over flere dame-skritt enn jeg kan telle de uten skritt-teller.

Skrevet

Jeg har ikke feid over flere dame-skritt enn jeg kan telle de uten skritt-teller.

:-)

Skrevet

Du tenker på Skrævteller :-)

"......................................"

Gjest Gurolise
Skrevet

Jeg har en, min kjære har kjøpt den til meg på nett. Litt usikker på hvor, men den har visstnok vunnet en test (du kan sikkert google etter pedometer-test elns).

Den er festet i bukselinningen.

Dessverre teller ikke min særlig bra. Den teller kanskje halvparten av skrittene jeg går, men det varierer med hvilken bukse jeg bruker. Min kjære har akkurat maken, men han har alltid gått flere skritt enn meg selv om vi har gått like langt (og det er egentlig litt rart siden han er 20 cm høyere enn meg!).

Tror det har mye å si hvor den er festet.

Morsomt leketøy - lykke til! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...