Gå til innhold

Norske menn har dårligst sæd...

Anbefalte innlegg

Gjest En som har mer enn nok i rognpåsan
Skrevet

Hehe! Lett å generalisere hvorfor det er slik.

Jeg tror livsstil, kosthold har mest å si.

Gjest ikke signatur
Skrevet

"Undersøkelser viser også at røyking under graviditeten reduserer sædkvaliteten til fosteret."

Dette er gammelt nytt. Det leste jeg i mange artikler da vi prøvde å få barn for 15 år siden. Jeg husker også hvordan svigermor skrøt av at hun røykte gjennom hele svangerskapet, men at hennes barn aldri hadde tatt skade av det :(

Men barnebarn ble det ikke på henne, dessverre :(

Skrevet

"Undersøkelser viser også at røyking under graviditeten reduserer sædkvaliteten til fosteret."

Dette er gammelt nytt. Det leste jeg i mange artikler da vi prøvde å få barn for 15 år siden. Jeg husker også hvordan svigermor skrøt av at hun røykte gjennom hele svangerskapet, men at hennes barn aldri hadde tatt skade av det :(

Men barnebarn ble det ikke på henne, dessverre :(

Uff, så leit for dere!

Min svigermor har røykt mye i alle år, og jeg regner med at hun også røyket under grviditeten. Men heldigvis var sædcellene til mannen min i god form :-)

Skrevet

En grunntil dårlig sæd er langvarig sparing og for varme baller!

Skrevet

Gjelder dette kun for menn som hadde røykende mødre under svangerskap eller finnes det ikkerøykende mødre som har fått sønner med dårlig sædkvalitet også tro?

Skrevet

Hvordan kan de finne ut dette da? Hver og eneste mann i Norge har da ikke vært hos legen engang. De har vel valgt en viss antall menn og tatt utgangspunkt fra dette. Sånne undersøkelser tror jeg ikke så mye på.

Skrevet

Gjelder dette kun for menn som hadde røykende mødre under svangerskap eller finnes det ikkerøykende mødre som har fått sønner med dårlig sædkvalitet også tro?

Min svigermor har aldri røykt en sigarett i hele sitt liv men både mannen min og hans bror har dårlig sædkvalitet. Så da så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...