Zombiebob Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 ... og damene har skylda! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137048 0 Siter
Gjest En som har mer enn nok i rognpåsan Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Hehe! Lett å generalisere hvorfor det er slik. Jeg tror livsstil, kosthold har mest å si. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 "Undersøkelser viser også at røyking under graviditeten reduserer sædkvaliteten til fosteret." Dette er gammelt nytt. Det leste jeg i mange artikler da vi prøvde å få barn for 15 år siden. Jeg husker også hvordan svigermor skrøt av at hun røykte gjennom hele svangerskapet, men at hennes barn aldri hadde tatt skade av det Men barnebarn ble det ikke på henne, dessverre 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 "Undersøkelser viser også at røyking under graviditeten reduserer sædkvaliteten til fosteret." Dette er gammelt nytt. Det leste jeg i mange artikler da vi prøvde å få barn for 15 år siden. Jeg husker også hvordan svigermor skrøt av at hun røykte gjennom hele svangerskapet, men at hennes barn aldri hadde tatt skade av det Men barnebarn ble det ikke på henne, dessverre Uff, så leit for dere! Min svigermor har røykt mye i alle år, og jeg regner med at hun også røyket under grviditeten. Men heldigvis var sædcellene til mannen min i god form :-) 0 Siter
drem Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 En grunntil dårlig sæd er langvarig sparing og for varme baller! 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Gjelder dette kun for menn som hadde røykende mødre under svangerskap eller finnes det ikkerøykende mødre som har fått sønner med dårlig sædkvalitet også tro? 0 Siter
Gjest invit Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Hvordan kan de finne ut dette da? Hver og eneste mann i Norge har da ikke vært hos legen engang. De har vel valgt en viss antall menn og tatt utgangspunkt fra dette. Sånne undersøkelser tror jeg ikke så mye på. 0 Siter
avidi Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Gjelder dette kun for menn som hadde røykende mødre under svangerskap eller finnes det ikkerøykende mødre som har fått sønner med dårlig sædkvalitet også tro? Min svigermor har aldri røykt en sigarett i hele sitt liv men både mannen min og hans bror har dårlig sædkvalitet. Så da så. 0 Siter
Gjest slik er det bare Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 ..., men best kuk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.