Gå til innhold

Og vi hilser og hilser...

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er i et serviceyrke, så jeg tror jeg er på rett plass. :-)

Det tror jeg også, du er alltid blid :)

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• amber sun

8

• Prozak

5

• Sofline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var nok "håndhoser" (=vanter) det skulle være!

håndhoser???!!! Ha ha ha!!!

Elsk din mann og stopp hans hoser

så får du vandre på røde roser! ;-)

|

|

|

|

|

|

|

PS:

det med roser er bare tull

la han gå med store hull!

Skrevet

*S*

Uansett har det skjedd mye på - særlig når det gjelder hvordan barn bør forholde seg.

Alle som har sett Pippe på kalas skjønner at hun bryter alle regler. Men i den filmsekvensen får vi presentert en del "regler" som ikke akkurat er gjengs hos oss lenger, bl.a. at barna skal sitte og vente til de voksne har forsynt seg.

Den har vi ALDRI praktisert!!

Det har ikke jeg heller gjort mot mine barn, visse grenser er det jo;) Barna først, her i huset.

Skrevet

|

|

|

|

|

|

|

PS:

Enig, der kan dere se hvor moderne jeg er. Stopper aldri mine manns hoser jeg....;)

Skrevet

Enig, der kan dere se hvor moderne jeg er. Stopper aldri mine manns hoser jeg....;)

;-)

hare1365380455
Skrevet

|

|

|

|

|

|

|

PS:

:D

Skrevet

Det har ikke jeg heller gjort mot mine barn, visse grenser er det jo;) Barna først, her i huset.

Og er man flere samlet, som f eks når vi søsknene møtes med alle våre barn, er det ekstremt praktisk å fôre barna først, og så sende dem til et annet rom for leking slik at vi får nytt måltidet i langdrag! ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er enda mer moderne, jeg stopper ikke hoser...

De kastes når de er så tynnslitte at det blir hull.

Skrevet

Akkurat det jeg også gjør, om min mann ikke får tak i dem først og stopper de selv da,(her skal ikke sløses nei;))Men som oftest vinner jeg...

Skrevet

Og er man flere samlet, som f eks når vi søsknene møtes med alle våre barn, er det ekstremt praktisk å fôre barna først, og så sende dem til et annet rom for leking slik at vi får nytt måltidet i langdrag! ;-)

Sååå enig;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Akkurat det jeg også gjør, om min mann ikke får tak i dem først og stopper de selv da,(her skal ikke sløses nei;))Men som oftest vinner jeg...

Jeg har ikke det problemet, min mann er mer enn villig til å kaste slitte sokker ;-)

Skrevet

Ja, jeg har også etterhvert kommet dithen at det er like greit å kaste.

Men jeg stoppet en del sokker før (men kun mine egne - den eneste gangen jeg stoppet min manns var et par veldig flotte selbustrømper som hadde kostet en liten formue på Husfliden.)

Skrevet

Snakk om å gjøre ting vanskelig da!

*ler*

Hvis jeg er på fest hos noen, og det kommer noen flere - så skal jeg altså bare sitte der i sofaen og vente til de kommer bort for å hilse?

Jeg tar like gjerne og reiser meg og går og sier Hei, jeg.

:-)

Det er vel ikke noe problem så lenge noen i det hele tatt tar et hilse-initiativ. Verre når det er motsatt; at begge parter venter på at den andre skal si og gjøre noe. ;o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, jeg har også etterhvert kommet dithen at det er like greit å kaste.

Men jeg stoppet en del sokker før (men kun mine egne - den eneste gangen jeg stoppet min manns var et par veldig flotte selbustrømper som hadde kostet en liten formue på Husfliden.)

Ja, ullsokker har jeg også stoppet (begynner å bli noen år siden). Men siden mine barn klør av ull, så brukes de bare når det er meget kaldt. (Under harde trusler)

Dermed vokser de ut av sokkene lenge før de blir slitt.

Skrevet

Det er vel ikke noe problem så lenge noen i det hele tatt tar et hilse-initiativ. Verre når det er motsatt; at begge parter venter på at den andre skal si og gjøre noe. ;o)

Vi får håpe og tro at slike situasjoner først og fremst oppstår pga usikkerhet, og ikke fordi de har ulike oppfatninger om "hvem-bør-hilse-først-regelen"! ;-)

Skrevet

Vi får håpe og tro at slike situasjoner først og fremst oppstår pga usikkerhet, og ikke fordi de har ulike oppfatninger om "hvem-bør-hilse-først-regelen"! ;-)

Nei, det er nok stort sett usikkerhet og sjenanse som er årsaken til sånt.

Poenget mitt er i hvert fall at så lenge man er hyggelig og imøtekommende, er det sjelden noe problem med reglene for øvrig. ;o)

Skrevet

Nei, det er nok stort sett usikkerhet og sjenanse som er årsaken til sånt.

Poenget mitt er i hvert fall at så lenge man er hyggelig og imøtekommende, er det sjelden noe problem med reglene for øvrig. ;o)

Helt enig! :-D

Men det er litt kult å se på filmer som f eks "Fornuft og følelser" og se hvor annerledes det var i hine hårde dager.

Skrevet

Jeg har ikke det problemet, min mann er mer enn villig til å kaste slitte sokker ;-)

Du er heldig som har en mann som kaster de, jeg får de i vaskekurven, og må kaste dem -etter- vask.....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du er heldig som har en mann som kaster de, jeg får de i vaskekurven, og må kaste dem -etter- vask.....

De sokkene som kastes etter vask her, er alle de som blir "enklinger".

Før samlet jeg på dem, men skuffet med enslige sokker ble så full uten at partneren dukket opp, at jeg nå kaster fortløpende.

Har du også en sokkespisende vaskemaskin?

Skrevet

De sokkene som kastes etter vask her, er alle de som blir "enklinger".

Før samlet jeg på dem, men skuffet med enslige sokker ble så full uten at partneren dukket opp, at jeg nå kaster fortløpende.

Har du også en sokkespisende vaskemaskin?

Det skal være sikkert og visst. Ser ut som den spiser de nyeste først, dermed sparer jeg den andre i håp om at den blir gjenfødt...Har en liten haug nå faktisk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...