Gå til innhold

Og vi hilser og hilser...

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det skal være sikkert og visst. Ser ut som den spiser de nyeste først, dermed sparer jeg den andre i håp om at den blir gjenfødt...Har en liten haug nå faktisk....

Får håpe "gjenfødsels-raten" er høyere hos deg enn hos meg :)

Det virker som om vaskemaskinen har en spesiell forkjærlighet for juniors sokker...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• amber sun

8

• Prozak

5

• Sofline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Får håpe "gjenfødsels-raten" er høyere hos deg enn hos meg :)

Det virker som om vaskemaskinen har en spesiell forkjærlighet for juniors sokker...

Det finnes en slags veskeklyper som man kan feste på sokkene slik at de henger sammen parvis under vasken.

Min mann kjøte en haug av disse for en del år tilbake, men skjønner ikke helt hvor det "svikter" hen:

Han må nemlig hekte på denne klypa idet han kaster sokker til vask - verken han eller jeg går så nøye gjennom kleshaugen før vask at det er aktuelt å sette på slik klype like før sokkene havner i maskina! ;-)

Skrevet

Det finnes en slags veskeklyper som man kan feste på sokkene slik at de henger sammen parvis under vasken.

Min mann kjøte en haug av disse for en del år tilbake, men skjønner ikke helt hvor det "svikter" hen:

Han må nemlig hekte på denne klypa idet han kaster sokker til vask - verken han eller jeg går så nøye gjennom kleshaugen før vask at det er aktuelt å sette på slik klype like før sokkene havner i maskina! ;-)

..................

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

..................

Sånne vaskeklyper invisterte vi også i.

Men det var noe i logistikken som sviktet... Vaskeklypene fungerte godt de første ukene, deretter var de stadig sjeldnere å se.

Jeg har vurdert å stifte sammen sokkene i det de tas av, men det har foreløbig blitt med tanken. Jeg frykter at utålmodige brukere kan rive fra hverandre sokkene så det blir hull, og da kommer brått stoppingen inn i bildet igjen :(

Skrevet

Sånne vaskeklyper invisterte vi også i.

Men det var noe i logistikken som sviktet... Vaskeklypene fungerte godt de første ukene, deretter var de stadig sjeldnere å se.

Jeg har vurdert å stifte sammen sokkene i det de tas av, men det har foreløbig blitt med tanken. Jeg frykter at utålmodige brukere kan rive fra hverandre sokkene så det blir hull, og da kommer brått stoppingen inn i bildet igjen :(

Det beste er nok rett og slett å kjøpe flest mulig like sokker! ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det beste er nok rett og slett å kjøpe flest mulig like sokker! ;-)

"Det enkle er ofte det beste!"

Støttes :)

Gjest Ikke tenkt over
Skrevet

Jøje meg - har aldri tenkt på at det er regler for hvem som skal hilse på hvem når og hvorfor ikke!

Jeg er faktisk ikke helt sikker på om jeg skjønner problemstillingen ...

Er det spørsmål om hvem som skal si navnet sitt først når man håndhilser pent på sine nye arbeidskolleger? Eller er det spørsmål om hvem man skal si hei til først når man kommer på fest? Eller er det hvem av to personer som skal si hei først når de møtes og begge vet at de har sett hverandre?

Skrevet

Den som ankommer hilser på dem som allerede er ankommet... Uanset alder...

Det er nå langt bedre at de som er inne hilser på den som kommer inn! Det er høffligst her jeg bor i alle fall.

Skrevet

Det er nå langt bedre at de som er inne hilser på den som kommer inn! Det er høffligst her jeg bor i alle fall.

Stiller de seg så opp i kø?

Gjest Grønnskolling
Skrevet

Men hvem skal den nyankomne hilse på først??

Skrevet

Stiller de seg så opp i kø?

Å bli møtt med et smil og et "hei" er mer enn nok for meg i første runde i alle fall. Enklere for den som kommer enn at en må komme inn å bryte seg inn i eventuelle samtaler- aktiviteter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...