Gjest nettopp sykemeldt Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg går på yrkesrettet attføring, (utdanning) og er nå sykemeldt. Jobber ikke noen plass. Hva skal jeg sende til aetat, både del to og tre? Hvem er det som skal betale ut sykepenger? Noen som vet? Er det trygdekontoret som skal ha det tredje delen? Håper noen kan komme med noe klargjørende 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det er aetat som er din "arbeidsgiver" og som skal ha hele sykemeldingen bortsett fra ditt eget eksamplar. Du melder fra pr tlf til skolen om ståa. 0 Siter
Gjest nettopp sykemeldt. Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det er aetat som er din "arbeidsgiver" og som skal ha hele sykemeldingen bortsett fra ditt eget eksamplar. Du melder fra pr tlf til skolen om ståa. Tusen takk for opplysningene. Vet du om jeg vil få mye mindre penger utbetalt nå? Jeg får det minste en har krav på. 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Tusen takk for opplysningene. Vet du om jeg vil få mye mindre penger utbetalt nå? Jeg får det minste en har krav på. Jeg vet at hvis du er på attføring og er lenge sykemeldt så kan du risikere å måtte gå over på rehabilitering igjen. Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg bare det er snakk om noen uker, så jeg hadde tatt kontakt med saksbehandler på Aetat og pratet med vedkommende. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Tusen takk for opplysningene. Vet du om jeg vil få mye mindre penger utbetalt nå? Jeg får det minste en har krav på. Du får det samme utbetalt når du er syk også) 0 Siter
Gjest nettopp sykemeldt Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg vet at hvis du er på attføring og er lenge sykemeldt så kan du risikere å måtte gå over på rehabilitering igjen. Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg bare det er snakk om noen uker, så jeg hadde tatt kontakt med saksbehandler på Aetat og pratet med vedkommende. Takk for svar. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Tusen takk for opplysningene. Vet du om jeg vil få mye mindre penger utbetalt nå? Jeg får det minste en har krav på. samme som du har ved yrkesrettet attføring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.