Gå til innhold

Forkjølet i tre uke

Anbefalte innlegg

Gjest Lei sykdom
Skrevet

Nå har jeg vært forkjølet i snart tre uker. Halsen er fremdelse litt vond og jeg er hes når jeg snakker. Hva kan jeg gjøre for å bli bra?

Fortsetter under...

Skrevet

Har det på en prikk likedan. Begynte med virus som aldri vil slippe taket. Vet ikke hva jeg skal gjøre, annet enn å være glad for at det tross alt er en bagatell av en sykdomsperiode. Kler meg godt, men tror immunforsvaret mit er temmelig labert. Tar vitaminer og omega-3 fettsyrer og diverse annet. Kjipt.

Skrevet

Spis yoghurt som bekjemper bakterier og virus.... Pass på å ha varme føtter.

Skrevet

Godt at en ikke er alene om å ha det sånn.Var forkjøla og hosta i tre uker,(hosta på meg et ribbeinsbrudd) ble frisk, trodde jeg.

Men på fredag satte det inn igjen, med forkjølelse på nytt og denne gang i tillegg feber.Er skitlei av å gå slik.

Bruker nesespray,neseskylling med saltvann, hostesaft,c-vitaminer,grapefruktkjerneessens, halstabletter, er varm på beina,drikker mye og topper det hele med paracet når ubehaget blir for stort.

Var til og med hjemme fra jobb idag.Like tett og jæv...Tror jeg kutter av meg hue snart, (uff, den var fæl og drastisk da) Vet ikke jeg nei. Legen sier jeg må ta tiden til hjelp, så blir jeg nok frisk tilslutt. Det hjelper kanskje for deg og det da;) God bedring;)

Skrevet

Sikker på at dere røyker alle sammen! Da sitter forkjølelsen lengre i! God bedring iallefall :-)

Skrevet

Sikker på at dere røyker alle sammen! Da sitter forkjølelsen lengre i! God bedring iallefall :-)

Har ikke røkt på 9 år, skulle vel være trygg for akkurat det....;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...