Gå til innhold

Ny i "gamet"

Anbefalte innlegg

Gjest Megalight

Ok, etter å nesten alltid å ha vært i et forhold, har jeg ikke peiling på dater osv....

Vel, jeg traff en mann for et par mnd. siden. Og iogmed jeg var nysingle så har vi tatt det rimelig rolig nå i begynnelsen...

Vel, nå på torsdag skal han komme til meg. Kan noen her inne vær så snill å komme med forslag, hva i helvete skal vi "gjøre" for noe?

Dette er vel første gangen vi treffest edru, har jo våknet med han et par ganger etter en tur på byn da- men første gangen helt edru.... Føler bare jeg kommer til å føle at det blir rart-

Men hva skal jeg finne på? Ikke si middag, for ikke kan jeg lage mat...

Hvis alder har betyding så er jeg 24 og han er snart 31....

Pokker, nå følte jeg meg som en fjortiss....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219354-ny-i-gamet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sarah bernard

Nå vet jeg ikke hvilke typer dere er, men her kommer et par forslag:

1) ost og vin

2) ligge på senga og prate (...)

3) sparsertur, etterfulgt av 1) og 2)

4) vise bilde av familien din og si at "ja, og når du møter mora mi så må du...". Eller ...nei... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219354-ny-i-gamet/#findComment-1627124
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...