Gå til innhold

Trening

Gjest Steppetistepp

Anbefalte innlegg

Gjest Steppetistepp
Skrevet

Bare hyggelig.

Hvis du har muligheten til det ville jeg forresten gått for steppinga før frokost. En fin start på dagen, og mange mener du brenner langt mer fett når lagrene dine er tomme etter en natts søvn.

Selv er jeg for lat til å ha personlige erfaringer med trening på den tiden av døgnet, så kan ikke gå god for det. Men det skader i hvert fall ikke.

Det har jeg mulighet til, ja. Eller, er bare å stå opp en time tidligere enn normalt. Det burde gå greit. :-)

Skrevet

Bare hyggelig.

Hvis du har muligheten til det ville jeg forresten gått for steppinga før frokost. En fin start på dagen, og mange mener du brenner langt mer fett når lagrene dine er tomme etter en natts søvn.

Selv er jeg for lat til å ha personlige erfaringer med trening på den tiden av døgnet, så kan ikke gå god for det. Men det skader i hvert fall ikke.

funker som fjell det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har jeg mulighet til, ja. Eller, er bare å stå opp en time tidligere enn normalt. Det burde gå greit. :-)

Det ville jeg gjort hvis jeg var deg.

Hadde jeg hatt en steppemaskin tror jeg at jeg hadde gjort det sjæl.

Gjest Steppetistepp
Skrevet

Det ville jeg gjort hvis jeg var deg.

Hadde jeg hatt en steppemaskin tror jeg at jeg hadde gjort det sjæl.

Ja, det er kjekt å ha. Blir kanskje litt for lett å droppe det når man ikke må ut av leiligheten for å trene, men hittil har selvdisiplinen holdt. :)

Skrevet

"får ved andre ting stepping, aerobic, sykling, får du merkbart større rompe og lår, og det er ikke nødvendigvis pent."

hæ???

både rompa og låra mine har blitt veldig slanke ved aerobic og step! Når jeg trener kun aerobic merker jeg også at rompa blir lausere, og at det må spinning til for å få den stram. Spinning gir seige muskler, ikke svære muskler.

Det at du blir så mye større må vel kun gjelde folk som er tynne fra før, og ikke har noe fett å forbrenne bort. Slik at en ser et par cm ekstra i muskler.

Så merkbart større rumpe og lår vet jeg ikke helt hvor du har det fra...

For å si det slik kjøpte jeg nylig en dongribukse i str S på bik bok. Har mistet 15 kg og raser ned enda mer om jeg f.eks trener aerobic en time før dagens første måltid. Så det må jeg unngå .For da blir puppene mindre.

præ hæ

Tydeligvis så reagerer kroppene våre forskjellig, for det jeg skrev er basert på egen erfaring, og det var slik det var for _meg_.

Fikk større rumpe og lår av spinning. Har ikke trent aeroubic, men når du ser profesjonelle så ser du at de har større lår.

Muskler i rompa har jeg fått av stepping, men det har jeg igjen kombinert med jogging. Ellers hadde jeg bare hatt større muskler, og da hadde rompa mi sett større, istedenfor midre ,men med muskler.

Skrevet

"ting stepping, aerobic, sykling, får du merkbart større rompe og lår, og det er ikke nødvendigvis pen"

Jeg rister litt på hodet av det hysteriet mange kvinner har, om at de for all del ikke må få rumpe og lår. Jeg har til og med kjent jenter som sluttet med spinning fordi de var redde for at rumpa skulle bli for stor. Synd - det er jo kroppens største muskel, og ofte den som er lettest å trene :-)

"..........................................."

Er ikke enig der. Hva skal jeg med større rumpe når jeg allerede har en stor rompe? Vil heller ha muskler istedenfor fett. Og rompa syns jeg er vanskeligst å trene, så jeg får ikke lett muskler der,men fett derimot. Der lagrer de seg først når jeg legger på meg.

Skrevet

Vil bare oppnå å gå ned 3-5 kilo. Altså ikke noe stort prosjekt.

Er fattig student, så 500 kr. mnd. på treningsstudio er ikke så veldig aktuelt. :)

Hvor bor du? De fleste universitetene har en treningstilbud, som er ganske mye billigere enn 500 kr i mnd.

Skrevet

Er ikke enig der. Hva skal jeg med større rumpe når jeg allerede har en stor rompe? Vil heller ha muskler istedenfor fett. Og rompa syns jeg er vanskeligst å trene, så jeg får ikke lett muskler der,men fett derimot. Der lagrer de seg først når jeg legger på meg.

"Er ikke enig der. Hva skal jeg med større rumpe når jeg allerede har en stor rompe? Vil heller ha muskler istedenfor fett"

Det er nettopp poenget. Rumpemuskelen er kroppens største, og dermed den som lettest øker i størrelse. Og store rumpemuskler medfører nødvendigvis en viss størrelse på rumpa.

"........................................."

Skrevet

Er da mye bedre med en stor rompe som er fast pga. av muskler, enn en hengeræv med bare fett?

Skrevet

Er da mye bedre med en stor rompe som er fast pga. av muskler, enn en hengeræv med bare fett?

Ja klart det. Men jeg har ikke en hengeræv med fett. Har en fin rompe med passe muskler/fett. Kunne kanskje hatt _litt_ mer muskler. Men vil ikke ha en svær muskelbunt bak heller.(jeg trener heller ikke,så...)

Så lenge en viss person er fornøyd med den, så er jeg også det=)

Skrevet

"Er ikke enig der. Hva skal jeg med større rumpe når jeg allerede har en stor rompe? Vil heller ha muskler istedenfor fett"

Det er nettopp poenget. Rumpemuskelen er kroppens største, og dermed den som lettest øker i størrelse. Og store rumpemuskler medfører nødvendigvis en viss størrelse på rumpa.

"........................................."

Ja, den øker lettest i størrelse ja. men jeg vil ikke ha _store_ muskler i rompa, heller blanding av fett og litt muskler.. Tror jeg har litt muskler i alle fall. Har blitt spurt om jeg trener rompa, for den ser så fast ut, men det gjør jeg nemlig ikke. Trener ikke i det hele tatt.

Skrevet

Ja, den øker lettest i størrelse ja. men jeg vil ikke ha _store_ muskler i rompa, heller blanding av fett og litt muskler.. Tror jeg har litt muskler i alle fall. Har blitt spurt om jeg trener rompa, for den ser så fast ut, men det gjør jeg nemlig ikke. Trener ikke i det hele tatt.

Poenget mitt var ikke annet enn at jeg rister litt på hodet av mange kvinners hysteriske redsel for kvinnelige former, generellt i samfunnet.

"............................................."

Skrevet

Tydeligvis så reagerer kroppene våre forskjellig, for det jeg skrev er basert på egen erfaring, og det var slik det var for _meg_.

Fikk større rumpe og lår av spinning. Har ikke trent aeroubic, men når du ser profesjonelle så ser du at de har større lår.

Muskler i rompa har jeg fått av stepping, men det har jeg igjen kombinert med jogging. Ellers hadde jeg bare hatt større muskler, og da hadde rompa mi sett større, istedenfor midre ,men med muskler.

men jeg var sykelig overvektig da, så fettet forsvant og nå er jeg bare 45 cm på slankeste del av låret og 50 på tykkeste.

But... stepping har jeg ikke drevet med... Men step som i aerobic med kasse.

Men tror ikke jeg er en som bygger svære muskler, men lange slanke. Liker virkelig å se muskler på meg selv også.

Har dog bare sett en av de kvinnelige instruktørene med svære muskler på treningssenteret mitt... Hun er også rå på styrketreningen da i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...