Gå til innhold

Har dere laget planer for sommerferien?

Anbefalte innlegg

Gjest snøball
Skrevet

Eller venter dere med det til det nærmer seg litt mer?

Jeg har lyst til å reise til syden i år, og ser på prisene. Kommer ikke under 3000 uansett. Når pleier dere å kjøpe billetene?

Hver gang jeg kjøper leeeenge før, så blir det billigere jo mer det nærmer seg reisen. (snakker om reiser midt på året og,ikke bare sommeren), så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Man vet aldri egentlig...

Fortsetter under...

Skrevet

Sommerplanene er klarlagt ja.

Hvis du vil ha billig sydentur, må du vente til rett før. Da legges restplassene ut, og du kan gjøre et kupp.

Hvis du vil være sikker på sted, tid osv må du bestille før, men da må du også betale mer.

Jeg skal ikke til syden i sommer, men bl.a. til Danmark.

amerikafareren
Skrevet

Mine planer er klare. Jeg skal hjem til Norge og jobbe hele sommeren, og nyte norsk sommer og å være hjemme;) Kommer sikkert til å reise noen korte turer helt på sparken, men det planlegger jeg ikke nå;)

Gjest Madde og oss
Skrevet

Sommerplanene er klarlagt ja.

Hvis du vil ha billig sydentur, må du vente til rett før. Da legges restplassene ut, og du kan gjøre et kupp.

Hvis du vil være sikker på sted, tid osv må du bestille før, men da må du også betale mer.

Jeg skal ikke til syden i sommer, men bl.a. til Danmark.

Vi skal 3 uker til Spania.

Skrevet

Vi planlegger stort sett sommerferien på denne tiden. Vi ønsker ikke å ta sjansen på å ikke få det vi vil.

I år går sommerferien til USA med stopp på Island på tur hjem. Gleder meg!!!

Skrevet

Jeg er stygt redd for at jeg ikke får ferie når jeg vil dette året heller. :o( Og får jeg ikke ferie sammen med kjæresten min så blir jeg så sur at jeg vurderer å lyge på meg ettellerannet så jeg kan bli sykemeldt en uke sammen med ham i det minste!

Jeg er nemlig avhengig av å ha to fastspikrede uker pga ungene og da mener sjefen min at jeg får værsågod å ta det som blir til overs resten av ferien og vi får ikke vikar i ferien så vi kan feriere samtidig heller. Jævlig surt. Skal begynne å sjekke opp om dette i morra den dag.

Annonse

Gjest amparro
Skrevet

Sommerferien er bestilt ja! Vi bestiller nå for å få akuratt det stedet vi ønsker oss, leilighet med havutsikt osv. Hvis vi bestiller sent så er det vi ønsker oss bortbestilt. Vi bestilte i januar og da var det allerede nokså fullt.

Vi skal til en Saga Garden på Mallorca.

Skrevet

2 uker i Italia med trivelige venner, deriblant en superkokk. :)

Skrevet

Kunne tenkt meg å ha vært ferdig planlagt nå ja.

Guttungen tør ikke fly så langt sier han (flydd strekninger på 45 min før).

Dermed har vi ennå ikke funnet ut hva vi skal gjøre i ferien.

Skrevet

Vi har leid oss en hytte på Sørlandet i to uker, og etter det så kjører vi til Bergen der vi tar en dag eller to. Så går bilturen videre oppover Vestlandet til Sunnmøre. En uke der, og så kjører vi hjem.

Skrevet

Vi har bestillt reise til syden, men vi er en familie på fem. Hadde jeg skulle dratt uten unger, ville jeg heller hoppet på en tur "i siste liten" - til en rimelig pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...