Gjest vanskelig finne gave Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Hva kan jeg kjøpe? Tenkte på alkohol, men blir jo litt kjedelig. Hva annet? Han har ingen spesielle hobbyer og bor på pleiehjem.. Noen ideer? 0 Siter
Gjest Hvilket nick brukte jeg? Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det var noen som foreslo en radio til meg. Tror det var Dorthe. Jeg kjøpte det til min bestefar sin 80 års dag. Han bor på hjem også 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 En god cognac eller vin har du tenkt på selv. Pent pledd, nye tøfler, nytt pent belte, flip-over ramme (IKEA) med fine bilder av alle barn / barnebarn, abonnement på blad / avis, blomster (annen)hver uke i et år fra en blomsterbutikk i nærheten, gode dusjprodukter, musikk.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg lagde bløtkake og kjøpte 60 tulipaner. 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ullteppe eller fleeceteppe, tøfler, sjokolade, ny kaffekopp og en pose kaffe, kake eller kjeks, skjerf, ny dyne/pute eller toalettsaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.