Gå til innhold

Reise alene med tre barn - forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å ta med ungene og reise en tur i neste uke, når de har vinterferie. Fly fra Værnes, i så fall... men det må ikke koste skjorta, liksom.

Noen gode forslag? Noen som har vært et barnevennlig sted, som har noe å anbefale? Alt fra Bergen (hva kan man gjøre der med barn?) til Mallorca er interessant...

Lei av å være hjemme! :o)

Skrevet

Ferie - tre barn? Synes dette innlegget mangler logikk!

Hvor gamle er barna?

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Hvorfor mangler det logikk?

Hun skal reise alene som voksen på ferie med tre barn. Og vil ha tips om hvor de kan dra.

Ganske så logisk, spør du meg.

:-)

Skrevet

Hvorfor mangler det logikk?

Hun skal reise alene som voksen på ferie med tre barn. Og vil ha tips om hvor de kan dra.

Ganske så logisk, spør du meg.

:-)

Å være på tur med tre barn er ikke ferie for meg... blir svett ved tanken må jeg si.

Men det kommer jo an på alder da, mine tre er jo alle under 6 år.

Skrevet

Å være på tur med tre barn er ikke ferie for meg... blir svett ved tanken må jeg si.

Men det kommer jo an på alder da, mine tre er jo alle under 6 år.

_Det_ er jeg enig med deg i.

Nå skjønner jeg hva du mente med at det ikke var logikk. ;-P

Skrevet

Det kommer jo an på hvor gamle barna er da.

Jeg skal på vinterferie alene med mine 3 barn i vinterferien (drar også fra Værnes :)).

Vi skal til moren min på østlandet. Der skal vi stort sett være hos henne. Jentene som er 5 og 6 år gamle skal overnatte en natt hos ei venninne av meg med jevnaldrene jenter. Lillebror (4,5 mnd) og jeg skal på overnattingstur til Oslo.

Fortell meg hvor gamle barna er, så skal jeg komme med forslag.

Skrevet

VI fløy til København før jul og gikk på Tivoli - det var moro!

Vi var på Guinnes-museet og voksmuseet og spiste frokost på Hard Rock Café

Mulig det ikke er oppe nå da . . kom jeg på.

Det er ikke sesong for Mallorca nå http://www.ving.no/lms/lms.aspx

Skrevet

Skrevet

men hadde jeg vært deg, så hadde jeg dratt til syden :) Det er ikke sesong for Mallorca nå http://www.ving.no/lms/lms.aspx

Skrevet

Det kommer jo an på hvor gamle barna er da.

Jeg skal på vinterferie alene med mine 3 barn i vinterferien (drar også fra Værnes :)).

Vi skal til moren min på østlandet. Der skal vi stort sett være hos henne. Jentene som er 5 og 6 år gamle skal overnatte en natt hos ei venninne av meg med jevnaldrene jenter. Lillebror (4,5 mnd) og jeg skal på overnattingstur til Oslo.

Fortell meg hvor gamle barna er, så skal jeg komme med forslag.

Barna er 6, 8 og 10 år (og VELDIG veslevoksen - mamma er bra teit altså, skjønner ikke at hun er blitt stor og at ALLE får gjøre som de vil ;)

Kan tenke meg en liten "interrail" i Italia med dem, og besøke noen venner samtidig, eller et sted med Bamseklubb. Det er bare det at jeg går av nattevakt 27. på morran, og må reise etter den tid en gang. Vinterferien er i hele uke 9...

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Hehe... ferie med barn blir det aldri, men jeg trenger å komme meg bort, trenger luft, før jeg går på den berømte veggen som jeg er farlig nær for tida :)

Derfor hadde det vært artig og tatt med ungene i all hemmelighet til utlandet et sted, det hadde de levt LENGE på! Hadde vært godt for oss alle fire det...

Skrevet

Barna er 6, 8 og 10 år (og VELDIG veslevoksen - mamma er bra teit altså, skjønner ikke at hun er blitt stor og at ALLE får gjøre som de vil ;)

Kan tenke meg en liten "interrail" i Italia med dem, og besøke noen venner samtidig, eller et sted med Bamseklubb. Det er bare det at jeg går av nattevakt 27. på morran, og må reise etter den tid en gang. Vinterferien er i hele uke 9...

Vi har vinterferie denne uka vi!

Skrevet

Vi har vinterferie denne uka vi!

Vet det, sjø :) Det har ikke vi, det er bare dere søøøøringer det ;)

Lurer på om det kan bli en Italiatur... er vi tullete da? :-o Er det kaldt i Italia nå?

Skrevet

Vet det, sjø :) Det har ikke vi, det er bare dere søøøøringer det ;)

Lurer på om det kan bli en Italiatur... er vi tullete da? :-o Er det kaldt i Italia nå?

Det er sikkert mange OL-floker der :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Hvor gamle er barna?

jeg reiser stadig paa ferie med fire barn....og det er kjempefine ferier!

men de er godt dresserte,dah...

Skrevet

http://www.startour.no/Resorts/travel.aspx?id=16700&cat=2|176&entry=7&dest=15&city=103&type=cd&hotel=740

Men i august/september derimot!

Være med?:-)

Skrevet

Synes det høres kjempekuult ut med en litt light-variant av interrail med så store barn. Ikke sats på noe veldig ambisiøst. Stress minst mulig.

Det er spennende å kjøre nattog nedover Europa. Spennende å våkne opp på en helt fremmed plass med fremmede lukter.

Hva med å ta nattoget fra Oslo til Hamburg. Bli der et par dager. Dra til Paris et par dager. Så dra hjem igjen.

Skrevet

Iår er det JEG som har konfirmasjon - hehe, men en skal aldri si aldri - jeg tvangssparer til sånt jeg :-) og gubben får jeg ikke med så...

Jeg har klart å tvangsspare nesten til reisa nå...så hvis ikke det skjer noe uforutsett så tror jeg det blir tur på oss i år.....Juhuuuuu:-D

Skrevet

Jeg har klart å tvangsspare nesten til reisa nå...så hvis ikke det skjer noe uforutsett så tror jeg det blir tur på oss i år.....Juhuuuuu:-D

Jeg har en jobb på si også....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...