Gå til innhold

Reise alene med tre barn - forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det, sjø :) Det har ikke vi, det er bare dere søøøøringer det ;)

Lurer på om det kan bli en Italiatur... er vi tullete da? :-o Er det kaldt i Italia nå?

De holder vinter-OL nå, så... Lenger syd er det noen varmegrader, opp til 10 hvis du er heldig..

Skrevet

Jeg har klart å tvangsspare nesten til reisa nå...så hvis ikke det skjer noe uforutsett så tror jeg det blir tur på oss i år.....Juhuuuuu:-D

Her har jeg bodd med mamma - da tenkte jeg at her vil jeg tilbake med barn ;)

http://ving.no/hotel/hotelpopup.aspx?popup_url=..%2fhotel%2fhotelpopup.aspx&DEPCD=OSL&DESTCD=PMI&DD=23&MM=09&YY=06&DUR=008&SERNO=61&CLASSCD=E&NOADULT=1&NOCHILD=2&CHILDAGE=5%2c16%2c&OFFCD=VNI&SELECT-MUCD=VN&HOTCD=PIRA&RESCD=ACU&ROOMTP=A22&ENTRYPOINT=

Skrevet

Ungene mine insisterer på basseng på hotellet...:-s

Skjønner jeg godt - men det huset der ligger i en hage som hører til et hotell med basseng :)

Vi bodde på et svært et med basseng en gang også -da var det så langt å gå fra rommet til bassenget at ungen ikke ville gå alene.

Men der mellomste og jeg var i fjor - i Puerot de Pollensa (litt soveby) der var det basseng rett utenfor døra - - veldig koselig - men det var ikke aircondition på rommet så vi holdt jo på å stryke med av varme. Vi tok kalde dusjer midt på natta og la oss igjen våte - for et styr! (høres deilig ut nå - nesten) hehe

Skrevet

Mamma og pappa var nettopp på Gran Canaria - de var på stranda EN dag -på grunn av ustabilt vær. Rart. Kanskje dere må helt til Egypt - men ikke vift med det norske flagget da!

Skrevet

Skjønner jeg godt - men det huset der ligger i en hage som hører til et hotell med basseng :)

Vi bodde på et svært et med basseng en gang også -da var det så langt å gå fra rommet til bassenget at ungen ikke ville gå alene.

Men der mellomste og jeg var i fjor - i Puerot de Pollensa (litt soveby) der var det basseng rett utenfor døra - - veldig koselig - men det var ikke aircondition på rommet så vi holdt jo på å stryke med av varme. Vi tok kalde dusjer midt på natta og la oss igjen våte - for et styr! (høres deilig ut nå - nesten) hehe

Akkurat den dusjingen midt på natten tror jeg må ha vært veldig morsom, siden det ikke er aircondition på det hotellet du ga meg linkt til heller:-)

Skrevet

Akkurat den dusjingen midt på natten tror jeg må ha vært veldig morsom, siden det ikke er aircondition på det hotellet du ga meg linkt til heller:-)

Men der var jeg i april - og da var det ikke så varmt -hihi

Skrevet

Fikk akkurat en mail fra en bekjent som kom hjem fra Barcelona i dag....17-18 varmegrader, solskinn, ingen snø, ingen brøytekanter og full vår...:-)

Skrevet

Fikk akkurat en mail fra en bekjent som kom hjem fra Barcelona i dag....17-18 varmegrader, solskinn, ingen snø, ingen brøytekanter og full vår...:-)

Jaaah... hørte kompisen min som bor der si det. 20 grader i dag. Skal besøke han og dama sammen ei venninne senere i år, om jeg har mulighet.

Det blir åtte dager i Italia i neste uke :) Bestilte på impuls uten å orke å betale for avbestillingsforsikring, og kom på etterpå at vi er invitert i 60årsdag til bestefaren til barna den lørdagen vi blir borte...

SHIT! Jaja... faren deres hørtes skuffa ut, men mente at gjort var gjort. Så da bærer det ut på tur!

Wish me luck! :-o

Skrevet

Mamma og pappa var nettopp på Gran Canaria - de var på stranda EN dag -på grunn av ustabilt vær. Rart. Kanskje dere må helt til Egypt - men ikke vift med det norske flagget da!

Hehehe... vi var på Gran Canaria for tre år siden, og det frister ikke til gjentakelse. Det var da eldstemamnn kom bort fra oss på stranda det, og broren sa "det kom en stor bølge, og så ble hun plutselig borte!" Gud, for et mareritt...

Vi får ta med oss vinterjakka og dra til Italia i stedet. Ungene skal ikke få vite noe før morran når alt er ferdig pakket, og vi er på vei ut døra :-D

Skrevet

Jaaah... hørte kompisen min som bor der si det. 20 grader i dag. Skal besøke han og dama sammen ei venninne senere i år, om jeg har mulighet.

Det blir åtte dager i Italia i neste uke :) Bestilte på impuls uten å orke å betale for avbestillingsforsikring, og kom på etterpå at vi er invitert i 60årsdag til bestefaren til barna den lørdagen vi blir borte...

SHIT! Jaja... faren deres hørtes skuffa ut, men mente at gjort var gjort. Så da bærer det ut på tur!

Luck?

Jeg er missunnelig jeg....:-)

God tur!

Skrevet

Det er sikkert mange OL-floker der :)

Hehe... vi får sko oss godt ;)

Skrevet

Luck?

Jeg er missunnelig jeg....:-)

God tur!

Hmm... og jeg er litt skremt over meg selv! Hjælp, vi har jo ikke gjort annet enn å være i tottene på hverandre den siste måneden..

Må se om jeg finner et hotell med basseng for den ene natta, om ikke annet, så de får boltret seg :)

Synes jeg var litt vel ambisiøs nå, men det der er noe de helt sikkert kommer til å leve lenge på, i alle fall når det blir en overraskelse samme dagen som vi skal dra :D

Gjest snytes for det beste
Skrevet

Hehehe... vi var på Gran Canaria for tre år siden, og det frister ikke til gjentakelse. Det var da eldstemamnn kom bort fra oss på stranda det, og broren sa "det kom en stor bølge, og så ble hun plutselig borte!" Gud, for et mareritt...

Vi får ta med oss vinterjakka og dra til Italia i stedet. Ungene skal ikke få vite noe før morran når alt er ferdig pakket, og vi er på vei ut døra :-D

Å nei, glad det ikke er meg. Å glede seg og planlegge er jo mer enn halve gleden med en ferietur. Det har jeg synes helt siden jeg var helt liten.

Skrevet

Hvor i Italia, da?

Skrevet

Hvor i Italia, da?

Noen dager i Roma, muligens til Firenze, og så må vi innom og besøke en kamerat av meg i Bologna, tenker jeg. Kunne tenkt meg å se det skjeve tårnet i Piza og, men jeg får heller ta en interrail på egen hånd siden en gang - uten unger.

Blir spennende å se hvordan dette går, jeg er i grunn mest bekymret for bagasjen.. hvordan vi skal få med alt ungene trenger for åtte dager.

Skrevet

Noen dager i Roma, muligens til Firenze, og så må vi innom og besøke en kamerat av meg i Bologna, tenker jeg. Kunne tenkt meg å se det skjeve tårnet i Piza og, men jeg får heller ta en interrail på egen hånd siden en gang - uten unger.

Blir spennende å se hvordan dette går, jeg er i grunn mest bekymret for bagasjen.. hvordan vi skal få med alt ungene trenger for åtte dager.

Skikkelig ryggsekker, og alle bærer sin egen bagasje:-)

Jeg har hele tiden sagt at jeg verken gidder å dra på øyloffing eller interrail med ungene før de kan bære sin egen bagasje. Nå kan de det...så nå må jeg finne på noe nytt å skylde på:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...