Gå til innhold

Fotogene hoppkarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Roar Kjøkkenstøy er jo søt, men Bystøl.... :o) Han er sikkert snill!

Gjest Liker ham, jeg
Skrevet

Roar Kjøkkenstøy er jo søt, men Bystøl.... :o) Han er sikkert snill!

Synes bystøl har noe ved seg. Han skaper seg ikke og prøver ikke å fremstå som noe han ikke er.

Skrevet

Synes bystøl har noe ved seg. Han skaper seg ikke og prøver ikke å fremstå som noe han ikke er.

Men det gjør da ikke Kjøkkenstøy heller. :o) Noen av de andre hoppgutta derimot...

Skrevet

Hva er galt med dem?

Ingenting galt. Gode hoppere.

Men jeg forstår ærlig talt ikke at folk som er bosatt i velferdstaten Norge ikke kan ta seg råd til en tur til tannlegen en gang i blandt :-)

Skrevet

Men jeg forstår ærlig talt ikke at folk som er bosatt i velferdstaten Norge ikke kan ta seg råd til en tur til tannlegen en gang i blandt :-)

Hørt om tannlegeskrekk? Det kan sitte skikkelig dypt også hos voksne.

Skrevet

Hørt om tannlegeskrekk? Det kan sitte skikkelig dypt også hos voksne.

Har man tannlegeskrekk er vel det siste man bør gjøre å ikke gå dit, slik at den dagen man MÅ har man virkelig grunn til å være redd.

Skrevet

Hva er galt med tenna der da?Ikke helt A4 kanskje, men sikkert ikke dårligere av den grunn:)

Skrevet

Hva er galt med tenna der da?Ikke helt A4 kanskje, men sikkert ikke dårligere av den grunn:)

A-4 tenner vil vel se litt stort ut. :D

Skrevet

Ryktene sier vel at fyren har "regulert" tanngarden under diverse fuktige byturer..

Skrevet

I alle fall var ikke Ingebrigtsen med - han er grusomt "vakker"...

Skrevet

Oops, jeg skvatt da jeg åpnet det med dama, det var jo nifst så ille det.

Og den smokken er noe av det styggeste jeg har sett;)Så jo helt grotesk ut...

Den dama er nok en fotomanipulasjon med en katt :-)

Skrevet

Den dama er nok en fotomanipulasjon med en katt :-)

Helt sikkert,men du verden...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...