Gå til innhold

jenta kommer for fort?!

Anbefalte innlegg

jeg, som jente, kommer for fort, og synes dette er frustrerende da typen min faktisk klarer å holde ut en stund. for meg går det ofte etter noen få min. jeg vil heller ikke si til han at jeg kommer så fort (klarer såvidt å skjule det), og har ingen store problemer med å holde på etter orgasmen, men det er ikke like godt da. så jeg lurte vel egentlig på: hva kan jeg, som jente (noe uvanlig spm), gjøre, for ikke å komme så fort? vet man kan tenke på noe annet, så man får tankene bort fra orgasmen, men jeg er nå lei av å telle de 17 bjelkene i taket om igjen og om igjen:P.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219370-jenta-kommer-for-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gærning

14

• Lillemus

6

• kvinnen20

2

• ¤ Skara ¤

2

Gjest sarah bernard

Hvis du pleier å komme når han er inni deg, så kan du kanskje satse på kortere forspill (om mulig), slik at du ikke er så tent når han kommer inni deg?

Ellers: gi deg selv et par småorgasmer for å ta bort litt spenning, i starten av forspillet/samleiet?

tenke på noe annet? blir sexen like god da?

nettopp det det ikke blir. uten fokus på sexen så klarer jeg ikke nyte det. jeg får ikke klitorisorgasme, og har gitt opp den jakten. klarer ikke komme flere ganger før heller. kom et par ganger i begynnelsen da han fingret meg, men det var følelsen av noe nytt som ga meg det:/ litt synd orgasmen ikke kommer på den måten heller. jeg likte den med lite forspill, den kan virke, men nå er jo jo en stor fan av forspill også.

Annonse

nettopp det det ikke blir. uten fokus på sexen så klarer jeg ikke nyte det. jeg får ikke klitorisorgasme, og har gitt opp den jakten. klarer ikke komme flere ganger før heller. kom et par ganger i begynnelsen da han fingret meg, men det var følelsen av noe nytt som ga meg det:/ litt synd orgasmen ikke kommer på den måten heller. jeg likte den med lite forspill, den kan virke, men nå er jo jo en stor fan av forspill også.

beklager, sliter liksom ikke med det problemet selv..

Onaner en stund i forveien, nå du vet at det blir sex.

jeg får ikke orgasme på egenhånd. da må jeg bruke visse dupeditter og det gjør jeg ikke foran kjæresten min. vi har kun hatt sex 3 ganger. da får jeg vel bare kutte ned på forspillet da:( trist, men men..

Du må da ikke skjule at du kommer kan du skjønne! Det er jo det herligste gutta vet!!!

Jeg varierer mellom å begynne å komme så snart han begynner å kjærtegne meg nedentil, til at orgasmen ikke lar seg lokke frem i det hele tatt. Har aldri fallt meg inn verken å fake en orgasme eller å skjule en. :o)

Dette må jo være tull, for slik funker det ikke. Jenter kommer flere ganger, og det er ikke sånn at man ikke vil mer etter en orgasme. Dessuten greier neppe noen å skjule at de kommer...

*Flirer* Er du kvinne eller mann? Jeg hadde utmerket godt klart å skjule en orgasme om jeg ville det!

Etter en vaginalorgasme vil jeg som regel bare ha mer, men etter en heidundrende klitorisorgasme sier jeg takk for meg, det blir så alt for følsomt nedentil da skjønner du.

*Flirer* Er du kvinne eller mann? Jeg hadde utmerket godt klart å skjule en orgasme om jeg ville det!

Etter en vaginalorgasme vil jeg som regel bare ha mer, men etter en heidundrende klitorisorgasme sier jeg takk for meg, det blir så alt for følsomt nedentil da skjønner du.

Jeg er dame, og nei, skjule en orgasme går nok ikke du, det skjer altfor mye med kroppen til det. Du får kanskje svake orgasmer du da?

Uansett så stopper ikke en orgasme sexen, mankan da fint fortsette for å få fler. At jente kommer først kan umulig betegners some t problem?

Annonse

Dette må jo være tull, for slik funker det ikke. Jenter kommer flere ganger, og det er ikke sånn at man ikke vil mer etter en orgasme. Dessuten greier neppe noen å skjule at de kommer...

du får tro hva du vil.. jeg mener ikke skjule orgasmen på den måte, jeg bare mener å unngå alle de grimasene og lydene jeg ellers ville lagd:P man kan jo ikke stoppe sammentrkningene i underlivet, jeg er jo ikke dum. og ikke alle jenter kan komme flere ganger, det er tull. jeg får så sterk vaginal orgasme, at jeg ikke alltid klarer å fortsette. klitorisorgasme har jeg aldri fått, for den er altfor godt skjult. som en klump som er gravd langt inn ovenfor urinrørert, ikke mulighet for å få tak i den nei.

Jeg er dame, og nei, skjule en orgasme går nok ikke du, det skjer altfor mye med kroppen til det. Du får kanskje svake orgasmer du da?

Uansett så stopper ikke en orgasme sexen, mankan da fint fortsette for å få fler. At jente kommer først kan umulig betegners some t problem?

Mine orgasmer varierer fra gode til "slengt i veggen" omtrent. :o) Ikke alle er skjulbare, men jeg er sikker på at jeg skulle greid å skjule en del av dem.

Og selv om du ikke har noen problemer med å fortsette etterpå så betyr ikke det at det gjelder alle kvinner.

Mine orgasmer varierer fra gode til "slengt i veggen" omtrent. :o) Ikke alle er skjulbare, men jeg er sikker på at jeg skulle greid å skjule en del av dem.

Og selv om du ikke har noen problemer med å fortsette etterpå så betyr ikke det at det gjelder alle kvinner.

nettopp. må si jeg misunner de som vil ha mer etter en orgasme; de med såkalte serieorgasmer også. hadde det vært en måte å lære seg opp til dette, så skulle jeg trent iherdig:P

Gjest batteri

jenter kommer flere ganger?ok...? er du kvinne el. mann? nå har aldri jeg hatt vaginal orgasme, men etter en klitoris orgasme er det ØMT og dermed VONDT hvis jeg fortsetter å berøre meg der...

jenter kommer flere ganger?ok...? er du kvinne el. mann? nå har aldri jeg hatt vaginal orgasme, men etter en klitoris orgasme er det ØMT og dermed VONDT hvis jeg fortsetter å berøre meg der...

Jeg er jente, men her var det ikke snakk om klitoris orgasme, da blir det ømt ja, men samleie etterpå går jo fint for det, man trenger ikke slamre på klitoris da.

en vaginalorgasme kjennes dypt, og går som en bølge i kroppen. hvordan er en klitorisorgasme? hva foretrekker dere?

en vaginalorgasme kjennes dypt, og går som en bølge i kroppen. hvordan er en klitorisorgasme? hva foretrekker dere?

For meg kjennes de nokså likt, begge overvelder hele kroppen, og begge kan variere i styrke. Klitoris er kanskje mer "overfladisk", men omfatter likevel hele kroppen..

Jeg foretrekker begge deler, begge er deilige, jeg velger liksom ikke hvilken jeg skal ha, de kommer da det passer dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...