Gå til innhold

jenta kommer for fort?!

Anbefalte innlegg

Gjest Wolverina

Slutter meg i store trekk til din beskrivelse her men for egen del syns jeg det kan være et lite antiklimaks å skulle knulle _etter_ en heidundrandes klitorisorgasme. Liker best å oppnå orgasmen vaginalt under "akten" (foretrekker å sitte oppå jeg) og heller få noen klitorisorgasmer som "dessert" etterpå når selve knullinga er over :)) Er jeg litt rar eller...?

Rar nei?

dette høres det ut som du har dreisen på ;p :)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gærning

14

• Lillemus

6

• kvinnen20

2

• ¤ Skara ¤

2

Gjest Snart 40 åring

(8) jeg er bare 16 år, og lite jeg forstår. takk for svar. har akkurat snakket med partneren min, og vi ble begge enige at vi skulle roe det hele ned, før det går for meg, og som du sier: det blir nok bedre med alderen. jeg opplever at jeg ikke klarer mer etter en vaginalorgasme, for den er så sterk. selv har jeg aldri fått klitorisorgasme, og det er lite sannsynlig, for den er rett og slett ikke tilgjengelig. ligger altfor dypt begravd under den "forhuden".

Syns du har kommet langt til bare å være 16 år! Tror ikke det er mange jenter på 16 som oppnår vaginalorgasme, de fleste får det lettere ved klitorisstimulering. Finner du først frem til denne lille gullknoppen vil trolig problemet være løst i og med at du da lettere vil kunne få flere orgasmer etter den første vaginale (det er hvertfall min erfaring).

Lykke til videre, godt at du har en partner du kan prate med disse tingene om.

Syns du har kommet langt til bare å være 16 år! Tror ikke det er mange jenter på 16 som oppnår vaginalorgasme, de fleste får det lettere ved klitorisstimulering. Finner du først frem til denne lille gullknoppen vil trolig problemet være løst i og med at du da lettere vil kunne få flere orgasmer etter den første vaginale (det er hvertfall min erfaring).

Lykke til videre, godt at du har en partner du kan prate med disse tingene om.

klarte, sist gang vi hadde sex, å oppnå 3 vaginale orgasmer, de to andre noe mindre enn den første selvfølgelig. det hadde vel noe med kommunikasjonen å gjøre, kanskje. jeg klemte rundt han (som avtalt), slik at han roet ned. fortsatte da i vanlig tempo, så jeg kom vel ikke før etter 20 min.

jo lenger det tar før du får orgasmene, jo bedre blir de. det mener nå jeg.

så får jeg etterhvert se om klitorisen min er funksjonell også, uansett hvor dypt den ligger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...