Gå til innhold

Har mimret litt i kveld - NES! :)

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Nintendo Entertainment System.

Ble etterfulgt av Super Nintendo Entertainment System.

Tror Nintendo64 var neste av denne typen underholdning.

Og deretter Nintendo Gamecube.

Med andre ord - TV-spill. Nes kom vel på åttitallet (?) en gang...

Så det vi bare kalte Nintendo er det dere kaller NES? Jeg hadde nintendo men husker ikke om den het 64 eller ikke... Det var den der grå firkanten, med de kantete spillene... Firkantet uten avrundede kanter...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Der er'n ja! Gode gamle nintendo'n!! Spiller fremdeles nintendo når jeg er hjemme hos foreldrene mine etter at vi dro gamle Nintendoen fram for et par år siden :-) Ingen slår super mario!! Fusker litt disse spillene innimellom, er gamle blitt- må bare blåse litt og SÅ er vi i gang :-))

Det er rart hvordan alle "movesene" henger igjen i fingrene etter så mange år" Jeg vet fremdeles AKKURAT når jeg skal trykke for å treffe den og den og hoppe direkte videre der, snu i lufta akkurat DER osv...! Fantastisk! Gleder meg til påske!

Skrevet

TAKK!

Pst...hva er det til? :)

NES-emulator: Lar deg spille NES-spill på PC'n din.

ROM-filer: NES-spill som kan lastes inn av emulatorprogrammet *s*

Skrevet

[email protected] er hjemme hos meg ;.)

Fikk ikke sendt fila, men du kan likesågodt laste ned fra linken til Hawkwind! :)

Du må ha sånn kontroll til dataen, da. Ikke like tøft å bruke tastaturet.

Skrevet

Der er'n ja! Gode gamle nintendo'n!! Spiller fremdeles nintendo når jeg er hjemme hos foreldrene mine etter at vi dro gamle Nintendoen fram for et par år siden :-) Ingen slår super mario!! Fusker litt disse spillene innimellom, er gamle blitt- må bare blåse litt og SÅ er vi i gang :-))

Det er rart hvordan alle "movesene" henger igjen i fingrene etter så mange år" Jeg vet fremdeles AKKURAT når jeg skal trykke for å treffe den og den og hoppe direkte videre der, snu i lufta akkurat DER osv...! Fantastisk! Gleder meg til påske!

*nikker veldig* det ble så jeg MMÅÅTTEE prøve å imponere ung ai dag ja -hehe

Skrevet

NES-emulator: Lar deg spille NES-spill på PC'n din.

ROM-filer: NES-spill som kan lastes inn av emulatorprogrammet *s*

åååååååå! :-) takk! da skal jeg prøve!

Skrevet

Fikk ikke sendt fila, men du kan likesågodt laste ned fra linken til Hawkwind! :)

Du må ha sånn kontroll til dataen, da. Ikke like tøft å bruke tastaturet.

AHA- jeg har prøvd å spille .- fant ut at jeg kunne hoppe med ALT-tasten -men med dobbbeltklikk - -hva slags kontroll er det da? *hekta* -. hehe

Skrevet

En sånn har jeg og! :D Ikke så lenge siden jeg spilte på den sist heller. Niesen min har jo funnet ut hvordan den virker, og hun sier at den er like bra som X-boxen til faren hennes hehehehe.

Jeg har tre spill til den, vanlig super mario bros, tom og jerry, og et simpsons spill.

Super mario bros 3 var gøy, kunne tenkt meg det jeg og.

Skrevet

Detvar helt konge! Hadde en helt drøss med spill. Mario 2, Mario3, tom og jerry,simpsons, også husker jeg ikke flere... Tror de ligger i en pose på mørkloftet hos bestemor. Har vudert en runde på PS1 også......

Men så skal det jo tid til alt da.

Skrevet

He he he - så morsomt!

Vi hadde aldri TV spill, da vi var barn/unge. Men jeg spilte litt hos venner, av og til. Har nå Gamecube (vel - PODEN har gamecube, jeg bare låner ;-) med flere Mario spill - morsomt!

Skrevet

He he he - så morsomt!

Vi hadde aldri TV spill, da vi var barn/unge. Men jeg spilte litt hos venner, av og til. Har nå Gamecube (vel - PODEN har gamecube, jeg bare låner ;-) med flere Mario spill - morsomt!

Jeg var 29 da vi kjøpte NES :)

Skrevet

Jeg var 29 da vi kjøpte NES :)

Ja - rene ungdommen, ikke sant ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...