Gå til innhold

Rynkekrem?- Forebyggende rynkerkrem? - Egen til øyne ? Etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 år, og har begynt å få litt markeringen rundt øynene . Så derfor lurer jeg på følgende:

1. Hva skal jeg bruke for å minske det jeg allerede har ?

2 Hva skal jeg bruke for å forebygge/redusere fremtidige rynker ?

3. Jeg har allerede kjøpt en rynkekrem, men skal jeg bruke den i hele ansiktet inkludert rundt øynene ?? ELLER MÅ man kjøpe egne øyekremer til det området ?

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter å få opplistet spesielle merker, men heller å vite hva som skal brukes, altså hva det heter, antirynke/forebyggende el.l. .. :-)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Fra en farmaceut har jeg fått opplyst at kremene skal koste godt over 1000,- pr miniboks for at det skal ha noe for seg. I avisen har jeg lest at 1000-kroners og 100-kroners har lik effekt.

Personlig tror jeg det holder å bruke en vanlig god hudkrem. Men, i praksis bruker jeg en jeg betaler litt mer for, fordi jeg liker å tro at det allikevel virker (tross det jeg har hørt og lest) og fordi det føles litt mer lukseriøst ;)

Gjest amparro
Skrevet

Du bør bruke en egen krem for området rundt øynene. En vanlig hudkrem er for tung og fet for dette området. Kjøp en øyekrem fra f.eks MD Formulation, det selges hos hudpleiere.

Vil du ha noe som ikke koster så mye er kremene fra Loreal er ok valg.

Skrevet

Har alltid brukt en egen krem rundt øynene. Funnet en som jeg liker, Vichy, kjøpes på apoteket. Den koster ca. 200kr.

Reklameres med at den også demper mørke ringer under øynene som vi får ved lite søvn og akkurat her synes jeg den har hjulpet. Virkningen ellers av disse kremene, om det nå er ansiktskrem eller øyekrem er jo ikke lett å vite, vet jo ikke hvordan vi hadde vært uten å bruke noe. At vi trenger fuktighet er nok riktig og i voksen alder kremer som gir noe mere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...