Gå til innhold

Flatpakke (selvskryt)

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg kjøpte trimapparat på intersport, som jeg fikk levert på døra i dag(gratis). Den var selvfølgelig flatpakka. Så, nå har jeg altså klart å skru sammen min første flatpakke!!! Jeg er veldig stolt av meg selv. Aldri trengt å gjøre sånt selv før, ting blir annerledes når man er singel..

Men klarte ikke å skru fast en siste liten ting, må være sterk til det. Prøvde i en time, og måtte vel innse at jeg ikke er så sterk.

Men, poenget er, JEG ER STOLT AV MEG SELV!!!

Skrevet

Godt jobba! Jeg er fremdeles sabla stolt av at jeg skrudde sammen en svær bokhylle helt selv og dro den ut på kjøkkenet der den skulle stå etterpå da jeg flyttet for meg selv! Bokhylla er bortimot 2 meter høy og jeg er bare 152 cm. :o) Det er herlig å kjenne at man får det til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...