Elisabeth1365380359 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg kjøpte trimapparat på intersport, som jeg fikk levert på døra i dag(gratis). Den var selvfølgelig flatpakka. Så, nå har jeg altså klart å skru sammen min første flatpakke!!! Jeg er veldig stolt av meg selv. Aldri trengt å gjøre sånt selv før, ting blir annerledes når man er singel.. Men klarte ikke å skru fast en siste liten ting, må være sterk til det. Prøvde i en time, og måtte vel innse at jeg ikke er så sterk. Men, poenget er, JEG ER STOLT AV MEG SELV!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Godt jobba! Jeg er fremdeles sabla stolt av at jeg skrudde sammen en svær bokhylle helt selv og dro den ut på kjøkkenet der den skulle stå etterpå da jeg flyttet for meg selv! Bokhylla er bortimot 2 meter høy og jeg er bare 152 cm. ) Det er herlig å kjenne at man får det til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.